Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/333
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛеврінц Маріаннаuk
dc.contributor.authorLőrincz Mariannahu
dc.contributor.authorLevrints Mariannaen
dc.date.accessioned2020-11-19T16:13:03Z-
dc.date.available2020-11-19T16:13:03Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛеврінц Маріанна: Фахова підготовка майбутніх учителів іноземних мов в університетах США: теоретико-методичні засади. Монографія. Ужгород-Берегове, ТОВ «РІК−У»-Закарпатський угорський інститут ім. Ференца Ракоці ІІ, 2020. 408 с.en
dc.identifier.isbn978-617-7868-06-3-
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/333-
dc.descriptionhttp://kmf.uz.ua/kiadvanyaink/fahova-pidgotovka-majbutnih-uchiteliv-inozemnih-mov-v-universitetah-ssha-teoretiko-metodichni-zasadi/en
dc.descriptionhttps://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/bibBRF00008113en
dc.description.abstractРезюме. Монографію присвячено дослідженню теоретичних і методичних засад іншомовної педагогічної освіти в США. Висвітлено ґенезу проблеми фахової підготовки вчителів-філологів, узагальнено основні науково-емпіричні й теоретико-практичні напрацювання галузі; розглянуто філософські засади підготовки учителів-філологів, закладених у методологічні підвалини педагогічної освіти США; проаналізовано підходи до розвитку фахової компетентності майбутніх учителів іноземних мов у США; представлено систему професійної підготовки вчителів-філологів в університетах США, організаційно-змістові підходи до іншомовної педагогічної освіти й особливості практичної підготовки вчителів-філологів; представлено результати вивчення сучасних тенденцій розвитку філолого-педагогічної іншомовної освіти в Україні; результати порівняльного аналізу систем підготовки вчителів ІМ в Україні та в США; окреслено можливості оптимізації підготовки вчителів-філологів в Україні з урахуванням прогресивного досвіду США. Матеріал може бути корисним викладачам вищих навчальних закладів, науковцям, управлінцям у галузі освіти, аспірантам, студентам.uk
dc.description.sponsorshipДрук наукового видання здійснено за підтримки уряду Угорщини.en
dc.language.isouken
dc.publisherТОВ «РІК−У»-Закарпатський угорський інститут ім. Ференца Ракоці ІІen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectпрофесійна підготовка вчителів іноземних мовuk
dc.subjectмайбутній учительuk
dc.subjectсистемаuk
dc.subjectосвітня програмаuk
dc.subjectуніверситетuk
dc.subjectфахова компетентністьuk
dc.subjectдидактичні підходиuk
dc.subjectіншомовна освітаuk
dc.subjectСШАuk
dc.titleФахова підготовка майбутніх учителів іноземних мов в університетах США: Теоретико-методичні засадиen
dc.title.alternativeМонографіяen
dc.typedc.type.monographen
Appears in Collections:Kiadványok
Lőrincz Marianna

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Levrints_M_Fakhova_pidhotovka_maibutnikh_uchyteliv_inozemnykh_mov_2020.pdfЛеврінц Маріанна: Фахова підготовка майбутніх учителів іноземних мов в університетах США: теоретико-методичні засади. Монографія. Ужгород-Берегове, ТОВ «РІК−У»-Закарпатський угорський інститут ім. Ференца Ракоці ІІ, 2020. 408 с.2.22 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons