Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3433
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндрея Певсеuk
dc.contributor.authorAndreya Pevseen
dc.contributor.authorPősze Andreahu
dc.date.accessioned2024-03-18T11:26:18Z-
dc.date.available2024-03-18T11:26:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationIn Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17. Теорія і практика навчання та виховання. 2019. Випуск 31. с. 126-130.en
dc.identifier.issn2519-4623-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3433-
dc.description.abstractРезюме. Розкривається сутність поняття «інформаційна культура особистості» крізь призму завдань системи освіти в умовах сучасного етапу розвитку інформаційного суспільства. Описується посилення ролі інформаційної культури в структурі професійно-педагогічної підготовки, визначаються її чинники. Наголошується на тому, що застосування засобів інформаційно-комунікаційних технологій вимагає нового підходу до визначення інформаційної культури особистості. Зазначається, що інформатизація суспільства впливає на всі сфери життєдіяльності, кардинально змінює стереотип поведінки, образ думок, їхню культуру, тощо. Саме тому процес інформатизації суспільства слід кваліфікувати як нову соціотехнічну революцію, результатом якої стало формування – інформаційного суспільства.uk
dc.description.abstractAbstract. The essence of the concept of "information culture of personality" is revealed through the prism of the tasks of the education system in the conditions of the modern stage of development of the information society. The role of information culture in the structure of vocational and pedagogical training is described, its factors are determined. It is emphasized that the use of information and communication technologies requires a new approach to defining the information culture of the individual. It is noted that informatization of society influences all spheres of life activity, dramatically changes the stereotype of behavior, the image of thoughts, their culture, etc. That is why the process of informatization of society should be qualified as a new socio-technical revolution, the result of which was the formation - the information society.en
dc.language.isouken
dc.publisherВид-во НПУ імені М. П. Драгомановаen
dc.relation.ispartofseriesСерія 17. Теорія і практика навчання та виховання;Випуск 31.-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectінформаційна культураuk
dc.subjectінформаційний простірuk
dc.subjectзасоби інформаційнокомунікаційних технологійuk
dc.subjectinformation cultureen
dc.subjectinformation spaceen
dc.subjectICT toolsen
dc.titleІнформаційна культура особистості вчителя у соціокультурному виміріen
dc.title.alternativeInformation culture of the teacher's personality in the socio-cultural dimensionen
dc.typedc.type.noteen
Appears in Collections:Pősze Andrea

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Posze_A_Informatsiina_kultura_osobystosti_vchytelia_u_sociokulturnomu_vimiri_2019.pdfIn Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17. Теорія і практика навчання та виховання. 2019. Випуск 31. с. 126-130.3.8 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons