Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3632
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧизмар Іванuk
dc.contributor.authorCsizmár Jánoshu
dc.contributor.authorChyzmar Ivanen
dc.date.accessioned2024-05-10T06:00:24Z-
dc.date.available2024-05-10T06:00:24Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationIn Csernicskó István et al. (szerk. biz.): Digitális gazdaság és fenntartható fejlődés: a pénzügy, számvitel, menedzsment, valamint társadalom- és viselkedéstudomány legújabb trendjei. II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola által a "Rákóczi-napok" alkalmából rendezett IV. Nemzetközi Gazdaságtudományi Konferencia tudományos anyagai (Beregszász, 2024. március 26-27.). Beregszász, II. RFKMF, 2024. pp. 97-100.en
dc.identifier.isbn978-617-8276-91-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3632-
dc.description.abstractРезюме. Враховуючи попередні наукові дослідження [1], підтверджено, що формалізація процесів розвитку кіберспорту спрямована на створення його змістовної основи. Це досягається за допомогою комплексного розкриття ресурсів для розширення виробництва, зокрема, проєктів, що забезпечують найбільший прибуток або F (e+). Процес має бути: розгорнутим у часі; забезпечувати конкретизацію впливів, які транслюються з підсистем розробника/видавця ігор, виробництва кіберспортивних подій та кіберспортивних дисциплін.uk
dc.language.isouken
dc.publisherII. RFKMFen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectкіберспортuk
dc.subjectкіберспортивні подіїuk
dc.titleФормалізація процесів розвитку кіберспорту як системи «розробників/видавців ігор – кіберспортивних подій – кіберспортивних дисциплін»en
dc.title.alternativeAz eSport fejlesztési folyamatok formalizálása a "játékfejlesztők/kiadók - eSport események - eSport szakágak" rendszerekénten
dc.title.alternativeFormalization of eSports development processes as a system of "developers/publishers of games - eSports events - eSports disciplines"en
dc.typedc.type.extendedAbstracten
Appears in Collections:Digitális gazdaság és fenntartható fejlődés: a pénzügy, számvitel, menedzsment, valamint társadalom- és viselkedéstudomány legújabb trendjei

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chyzmar_I_Formalizatsiia_protsesiv_rozvytku_kibersportu_yak_systemy_2024.pdfIn Csernicskó István et al. (szerk. biz.): Digitális gazdaság és fenntartható fejlődés: a pénzügy, számvitel, menedzsment, valamint társadalom- és viselkedéstudomány legújabb trendjei. II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola által a "Rákóczi-napok" alkalmából rendezett IV. Nemzetközi Gazdaságtudományi Konferencia tudományos anyagai (Beregszász, 2024. március 26-27.). Beregszász, II. RFKMF, 2024. pp. 97-100.1.64 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons