Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3779
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАтрощенко Тетянаuk
dc.contributor.authorAtroschenko Tetianaen
dc.date.accessioned2024-05-30T15:17:06Z-
dc.date.available2024-05-30T15:17:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationIn Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 102. p.en
dc.identifier.isbn978-617-8143-14-5-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3779-
dc.description.abstractРезюме. Тенденцією сьогодення є прагнення до забезпечення доступності усіх ресурсів суспільства для осіб з особливими освітніми потребами. Саме тому інклюзивна освіта інтенсивно входить у сучасну практику закладів загальної середньої освіти, ставлячи багато непростих запитань та складних завдань. Першочерговою метою закладів загальної середньої освіти, які вступили на шлях розвитку інклюзивної практики – створення спеціальних умов для розвитку та соціальної адаптації учнів з особливими освітніми потребами та їхніх однолітків. Неоціненною у цьому процесі є роль керівників, оскільки саме від них залежить налагодження успішної співпраці з батьками та фахівцями, створення такого навчального середовища, у якому кожен учень може досягти успіху, де враховуються індивідуальні особливості кожної дитини, кожної сім’ї, а відмінності розглядаються як цінний досвід для розвитку компетентностей, що визначають сучасні реалії.uk
dc.description.abstractAbstract. Today's trend is the desire to ensure the availability of all resources of society for persons with special educational needs. That is why inclusive education is intensively included in the modern practice of general secondary education institutions, posing many difficult questions and complex tasks. The primary goal of general secondary education institutions that have embarked on the path of development of inclusive practice is to create special conditions for the development and social adaptation of students with special educational needs and their peers. The role of leaders in this process is invaluable, as it depends on them to establish successful cooperation with parents and specialists, to create such an educational environment in which every student can succeed, where the individual characteristics of every child, every family are taken into account, and differences are considered as valuable experience for the development of competencies that determine modern realities.en
dc.language.isouken
dc.publisherII. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskolaen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectінклюзивна компетентістьuk
dc.subjectкерівники закладу загальної середньої освітиuk
dc.subjectготовність до впровадження інклюзивної освітиuk
dc.titleФормування готовності керівників закладів загальної середньої освіти до впровадження інклюзивної освітиen
dc.title.alternativeForming the readiness of heads of general secondary education institutions to implement inclusive educationen
dc.typedc.type.conferenceAbstracten
Розташовується у зібраннях:Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Absztraktkötet

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Atroshchenko_Tetiana_Formuvannia_hotovnosti_kerivnykiv_zakladiv_zahalnoi_serednoi_osvity_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 102. p.11.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons