Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3851
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩука Галинаuk
dc.contributor.authorShchuka Halynaen
dc.contributor.authorScsuka Halinahu
dc.date.accessioned2024-06-07T10:35:13Z-
dc.date.available2024-06-07T10:35:13Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЩука Галина: Велнес у туризмі – тренд сучасного туристичного ринку. In Актуальні проблеми розвитку сфери гостинності: перспективи та виклики. Матеріали ІІ Міжнародної наукової конференції 24-25 квітня 2024 р. Ужгород, Вид-во УжНУ «Говерла», 2024. с. 32-35.en
dc.identifier.isbn978-617-7825-86-8-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3851-
dc.description.abstractРезюме. У результаті зростання тривалості життя та збільшення кількості осіб похилого віку, підвищення інформаційного та психологічного навантаження, поширення концепції проактивного ставлення до здоров’я, покращення обізнаності населення та впливу ряду інших факторів на світовому туристичному ринку з початку ХХІ століття простежується підвищення попиту на SPA- та wellness-тури. Пандемія COVID-19 не просто поставила туризм на паузу, але й змусила багатьох людей переосмислити ставлення до власного здоров’я. В результаті уявлення про оздоровчий туризм вийшло далеко за межі розкішних спа-курортів і перемістилося на дослідження можливостей фізичної активності, здорового харчування, психічного відновлення в місці перебування.uk
dc.language.isouken
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectwellness туризмuk
dc.subjectтуристичний ринокuk
dc.titleВелнес у туризмі – тренд сучасного туристичного ринкуen
dc.typedc.type.conferenceAnnouncementen
Розташовується у зібраннях:Scsuka Halina

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Scsuka_H_Velnes_u_turyzmi_trend_suchasnoho_2024.pdfЩука Галина: Велнес у туризмі – тренд сучасного туристичного ринку. In Актуальні проблеми розвитку сфери гостинності: перспективи та виклики. Матеріали ІІ Міжнародної наукової конференції 24-25 квітня 2024 р. Ужгород, Вид-во УжНУ «Говерла», 2024. с. 32-35.480.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons