Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3878
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛеврінц Маріаннаuk
dc.contributor.authorLőrincz Mariannahu
dc.contributor.authorLevrints Mariannaen
dc.date.accessioned2024-06-12T08:38:15Z-
dc.date.available2024-06-12T08:38:15Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationIn Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 282. p.en
dc.identifier.isbn978-617-8143-14-5-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3878-
dc.description.abstractРезюме. Вивчення трансформацій, яких зазнають ставлення вчителів до труднощів, пов’язаних із викладанням іноземних мов, становить значне наукове зацікавлення з огляду на їх уплив на ефективність професійної діяльності. Відтак дане дослідження присвячене вивченню поточних і ретроспективних перцепцій вчителів щодо викликів викладання англійської мови як іноземної. Дослідження виконане із застосуванням методу анкетування, дисперсійного аналізу Фрідмана та критерію знакових рангів Вілкоксона. Виявлено статистично значущу різницю між поточними та ретроспективними перцепціями вчителів по всім змінним, включеним в інструмент дослідження. З’ясовано, що досвід викладання сприяє трансформації уявлень вчителів про рівень складності професійних задач. У ході дослідження виявлено завдання, які потребують більш прицільної уваги на етапі входження у професію, зокрема залучення учнів до роботи над навчальним матеріалом, забезпечення ефективного викладання для всіх учнів, персоналізація викладання, знання учнів, планування та організація навчального процесу, а також оцінювання учнів. З іншого боку, завдання, пов’язані із формуванням іншомовної усної комунікативної компетентності, письмової, аудіювання та мотивації учнів розглядаються вчителями як найскладніші, незалежно від стажу викладання.uk
dc.description.abstractAbstract. Teaching challenges can affect teacher performance in many ways, but little is known about how language teachers' perceptions of challenges change over time. Thus, this study aimed to examine EFL teachers' current and retrospective perceptions of challenges related to language teaching tasks. A questionnaire was used to collect quantitative data, which were analyzed using Friedman’s ANOVA and a Wilcoxon Signed Ranks Test. A within-subjects comparison indicated a significant difference between current and retrospective perceptions of challenges with a large effect size across all language teaching tasks included in the questionnaire. This suggests that experience is a contributing factor to changes in teachers' perceptions of task difficulty.en
dc.language.isouken
dc.publisherII. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskolaen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectтруднощіuk
dc.subjectанглійська як іноземна моваuk
dc.subjectпоточні та ретроспективні перцепціїuk
dc.titleСприйняття вчителями труднощів викладання іноземних мовen
dc.title.alternativeThe difficulties of teaching english language: how teachers view the current and past challengesen
dc.typedc.type.conferenceAbstracten
Розташовується у зібраннях:Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Absztraktkötet
Lőrincz Marianna

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levrints_Marianna_Spryiniattia_vchyteliamy_trudnoshchiv_vykladannia_inozemnykh_mov_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 282. p.11.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons