Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3906
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМуковіз Олексійuk
dc.contributor.authorOleksii Mukovizen
dc.date.accessioned2024-06-13T10:08:39Z-
dc.date.available2024-06-13T10:08:39Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationIn Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 346. p.en
dc.identifier.isbn978-617-8143-14-5-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3906-
dc.description.abstractРезюме. Метою формування інформаційно-цифрової компетентності учнів початкових класів є розвиток здатності школярів орієнтуватися в інформаційних потоках, визначати в них головне і необхідне, усвідомлювати потребу в достовірній інформації, вміння формулювати питання, визначати джерела інформації й використовувати успішні стратегії її пошуку, вміння самостійно шукати, отримувати, систематизувати, аналізувати та відбирати необхідну для вирішення навчальних завдань інформацію, а також творчо опрацьовувати, зберігатита передавати її; вміння використовувати програмні засоби, орієнтовані на вирішення завдань у різних сферах діяльності. В процесі дослідження виявлено та систематизовано певні педагогічні умови, яких необхідно дотримуватись для ефективного формування інформаційноцифрової компетентності в молодших школярів, а саме: поетапність формування інформаційно-цифрової компетентності; систематична цифровізація процесу навчання інформатики; належне мотиваційне забезпечення освітнього процесу. Все це здійснюється в умовах інформаційного середовища яке, повністю розкриває зміст переданої навчальної інформації, закладає уявлення про основні способи діяльності, пов’язаних із засвоєнням форм і прийомів роботи з різноманітною інформацією, що сприяє формуванню інформаційної культури школяра підвищенню інтересу до способів раціонального набування і опрацювання інформації та розвитку умінь загальнонавчального характеру.uk
dc.description.abstractAbstract. The article presents the theoretical justification of the pedagogical conditions for the formation of information and digital competence in junior high school students at Computer science classes. In the research process, certain pedagogical conditions were identified and systematized, which must be observed for the effective formation of information and digital competence in younger schoolchildren, namely: stepwise formation of information and digital competence; systematic digitization of the computer science education process; proper motivational provision of the educational process.en
dc.language.isouken
dc.publisherII. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskolaen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectінформаційно-цифрова компетентністьuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.subjectінформатикаuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectосвітня діяльністьuk
dc.titleФормування інформаційно-цифрової компетентності в молодших школярів на уроках інформатикиen
dc.title.alternativeThe formation of information and digital competence in younger school students at computer science lessonsen
dc.typedc.type.conferenceAbstracten
Appears in Collections:Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Absztraktkötet

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mukoviz_Oleksii_Formuvannia_informatsiino_tsyfrovoi_kompetentnosti_molodshykh_shkoliariv_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 346. p.11.73 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons