Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3922
Title: Дослідження креативного потенціалу робочого середовища педагогічного коледжу
Other Titles: Research of creative potential of the working environment of the pedagogical college
Authors: Тягур Любомира
Liubomyra Tiahur
Keywords: креативність робочого середовища;самоактуалізація;викладачі;педагогічний коледж
Issue Date: 2024
Publisher: II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola
Type: dc.type.conferenceAbstract
Citation: In Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 386. p.
Abstract: Резюме. Результати аналізу креативності робочого середовища педагогічних коледжів як організаційно-психологічного чинника самоактуалізації викладачів доводять, що у 30,5% викладачів робоче середовище є практично не є креативним, тобто, не підтримує креативного мислення. Таким людям потрібно керувати особистісними ресурсами, використовувати прихований потенціал у розв’язанні інтелектуальних та творчих проблем. 3,6% педагогічних працівників креативність робочого середовища на середньому рівні, який характеризується, як достатньо розвинений, але він, на жаль, не завжди проявляється, цьому заважають певні властивості особистості. Лише для 25,9% педагогів креативна середовище має високий рівень, в якому створені сприятливі умови для саморозвитку, пропонування нових ідеї та втілення їх у життя. Вони самовиражаються, змінюючи свій внутрішній світ, генерують велику кількість оригінальних ідей та можуть їх оригінально вирішувати, спрямовують свою енергію на оволодіння новітніми технологіями. Переважаючими рисами таких викладачів є наявність творчої обдарованості, багата уява, інтелект, розвинене дивергентне мислення, творчі здібності до різних видів діяльності. Саме високий рівень креативного середовища є передумовою для самоактуалізації викладачів педагогічних коледжів, про що засвідчили результати дисперсійного аналізу.
Abstract. The results of the analysis of the creativity of the working environment of pedagogical colleges as an organizational and psychological factor of teachers' selfactualization prove that the working environment of 30.5% of teachers is practically not creative, that is, it does not support creative thinking. Such people need to manage personal resources, use hidden potential in solving intellectual and creative problems. 3.6% of pedagogical workers creativity of the working environment is at an average level, which is a characterized as sufficiently developed, but, unfortunately, it is not always manifested, certain personality traits prevent it. Only for 25.9% of teachers, the creative environment has a high level, which creates favorable conditions for self- development, proposing new ideas and implementing them. They express themselves by changing their inner world, generate a large number of original ideas and can solve them in an original way, direct their energy to mastering the latest technologies. The predominant features of such teachers are the presence of creative talent, rich imagination, intelligence, developed divergent thinking, creative abilities for various types of activities. A high level of creative environment is a prerequisite for self.
URI: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3922
ISBN: 978-617-8143-14-5
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Appears in Collections:Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Absztraktkötet

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tiahur_Liubomyra_Doslidzhennia_kreatyvnoho_potentsialu_robochoho_seredovyshcha_pedahohichno_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 386. p.11.73 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons