Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3954
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаріанна Островськаuk
dc.contributor.authorOsztrovszka Mariannahu
dc.date.accessioned2024-07-04T08:06:01Z-
dc.date.available2024-07-04T08:06:01Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationIn Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 401. p.en
dc.identifier.isbn978-617-8143-14-5-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3954-
dc.description.abstractРезюме. Реформи в системі вищої освіти в Україні передбачає зміни в навчальновиховному процесі ЗВО. Ці зміни стосуються створення нових освітніх стандартів, оновлення та перегляду навчальних програм, змісту навчальнометодичних матеріалів, форм і методів навчання. Пошук нових підходів у навчанні та вихованні студента має бути спрямований на всебічний розвиток особистості як головного суб’єкта сучасного педагогічного процесу. Вища школа завжди була і є одним із основних навчально-виховних інститутів суспільства. Тому пріоритетним завданням вищої школи є виховання особистості, яка володіє мистецтвом пізнання, мислення та спілкування, організації своєї інтелектуальної та фізичної праці, інтересом до творчого застосування професійних знань, мистецтвом жити за законами моралі, та здатністю до самореалізації у своїй професійній діяльності ЗВО, що готують майбутніх фахівців керівного профілю зіштовхуються з проблемами, які тісно пов’язані з інтеграційними перетвореннями в освітній галузі України та Болонським процесом, що висуває ряд вимог стосовно якісної підготовки майбутніх керівників навчальних закладів.uk
dc.language.isouken
dc.publisherII. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskolaen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectпрофесійна готовністьuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectінноваційні технологіїuk
dc.subjectмайбутні керівникиuk
dc.titleПедагогічні умови підготовки до застосування інноваційних технологій майбутнього керівника навчального закладуen
dc.title.alternativePedagogical conditions of preparation for the use of innovative technologies of the future head of an educational institutionen
dc.typedc.type.conferenceAbstracten
Appears in Collections:Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Absztraktkötet
Osztrovszka Marianna

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ostrovska_Marianna_Pedahohichni_umovy_pidhotovky_do_zastosuvannia_innovatsiinykh_tekhnolohii_maibutnoho_kerivnyka_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 401. p.11.75 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons