Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4144
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Варга Кристина | hu |
dc.contributor.author | Varga Krisztina | uk |
dc.date.accessioned | 2024-08-29T05:24:13Z | - |
dc.date.available | 2024-08-29T05:24:13Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Варга Кристина: Впровадження фізкультурно – оздоровчих заходів в режим дня дітей дошкільного віку та їх значення для фізичного розвитку. Pedagógia, Pszichológia, Tanító, Óvodapedagógia, Oktatás- és Intézményvezetés Tanszék, Beregszász, 2024. 90 p. | en |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4144 | - |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Pedagógia, Pszichológia, Tanító, Óvodapedagógia, Oktatás- és Intézményvezetés Tanszék | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | testnevelés | hu |
dc.subject | óvodáskor | hu |
dc.subject | фізкультурно-оздоровчі заходи | uk |
dc.subject | дошкільний вік | uk |
dc.title | Впровадження фізкультурно – оздоровчих заходів в режим дня дітей дошкільного віку та їх значення для фізичного розвитку | en |
dc.title.alternative | A testnevelés és egészségügyi tevékenységek megvalósítása az óvodáskorú gyermekek mindennapi életében, és ezek jelentősége a testi fejlődésben | en |
dc.type | dc.type.bachelor | en |
Розташовується у зібраннях: | Óvodapedagógiai Tanszéki Csoport |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
varga_krisztina.pdf | Варга Кристина: Впровадження фізкультурно – оздоровчих заходів в режим дня дітей дошкільного віку та їх значення для фізичного розвитку. Pedagógia, Pszichológia, Tanító, Óvodapedagógia, Oktatás- és Intézményvezetés Tanszék, Beregszász, 2024. 90 p. | 2.09 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons