Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4816
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Петрушевич Олена | uk |
dc.contributor.author | Якоб Еніке | uk |
dc.contributor.author | Jakab Enikő | hu |
dc.date.accessioned | 2025-02-28T07:58:17Z | - |
dc.date.available | 2025-02-28T07:58:17Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | In Степан Черничко і т. д. (ред.): Кібербезпека в транскордонному співробітництві. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 15–16 жовтня 2024 року. Збірник тез доповідей. Берегове, Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II, 2024. 154. c. | en |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-27-5 (м’яка обкладинка) | - |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-28-2 (PDF) | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4816 | - |
dc.description.abstract | Резюме. Інформатика, яка має широке застосування та використовується у всіх видах людської діяльності, за останнє століття, а особливо останні роки, інтенсивно розвивається. Тому одним із важливих завдань навчальних закладів є формування зростаючого покоління що орієнтується в інформаційній сфері, може правильно сприймати, аналізувати та обробляти інформацію, а також вміє використовувати комп’ютерні технології для навчання, професійної діяльності, та життєдіяльності загалом. Тому методика навчання цього предмету шкільної програми також потребує змін. Для формування в учнів стійкої навчально-пізнавальної мотивації необхідно змінити традиційний зміст навчальних предметів. Важливою є перебудова не тільки змісту навчання, а й організації навчального процесу. | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | штучний інтелект | uk |
dc.subject | викладання інформатики | uk |
dc.subject | інформаційна безпека | uk |
dc.title | Вплив штучного інтелекту на інформаційну безпеку у викладанні інформатики | en |
dc.type | dc.type.conferenceAbstract | en |
Розташовується у зібраннях: | Jakab Enikő Кібербезпека в транскордонному співробітництві |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Petrushevych_Olena_Yakob_Enike_Vplyv_shtuchnoho_intelekt_informatsiinu_bezpeku_vykladanni_2024.pdf | In Степан Черничко і т. д. (ред.): Кібербезпека в транскордонному співробітництві. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 15–16 жовтня 2024 року. Збірник тез доповідей. Берегове, Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці II, 2024. 154. c. | 9.43 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons