Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5300
Összes dokumentumadat
DC mező | Érték | Nyelv |
---|---|---|
dc.contributor.author | Копос Роланд | uk |
dc.contributor.author | Kopasz Roland | hu |
dc.contributor.author | Щука Галина | uk |
dc.contributor.author | Scsuka Halina | hu |
dc.contributor.author | Shchuka Halyna | en |
dc.date.accessioned | 2025-09-05T12:44:37Z | - |
dc.date.available | 2025-09-05T12:44:37Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | In Я. С. Коробейникової (заг. ред.): Адаптація до глобальних змін та викликів в економіці, туризмі, рекреації та захисті довкілля. Матеріали ІV Всеукраїнська науково-практична конференція здобувачів і молодих вчених 8–9 травня 2025 року. Наукове електронне видання. Івано-Франківськ, ІФНТУНГ, 2025. c. 206-207. | en |
dc.identifier.isbn | 978-966-694-473-6 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5300 | - |
dc.description.abstract | Резюме. У школі завжди є певна кількість дітей, які в потенціалі мають особливий, підвищений інтерес до туризму, для яких він при певних умовах може стати діяльним захопленням, здатним заповнити велику частину їх дозвіллєвого часу. Школа не повинна залишити без уваги і цих дітей, вона повинна задовольнити їх особливий інтерес до туризму – створити для них гуртки, секції, клуби юних мандрівників. Таким чином, у школі фактично має бути два туризму: один як обов'язковий для всіх класів ("класний туризм "), але мінімальний за обсягом, інший - для любителів подорожувати, для захоплених краєзнавством, - як заняття в гуртках за інтересами ("позакласний туризм"). [1] Чітке розуміння поділу туризму на види й напрями необхідне освітянам і керівникам для правильного педагогічного застосування його форм до різних груп дітей; відсутність такого розуміння шкодить справі. Одним із варіантів позакласного туризму ми розглядаємо промисловий туризм. Промисловий (індустріальний) туризм традиційно розглядається як вид активного туризму, який має на меті, в тому числі, відвідування діючих виробничих підприємств з метою задоволення пізнавальних, професійних, ділових цілей. Щодо шкільної аудиторії ми можемо ще додати в профорієнтаційних цілях. вивчення промислового потенціалу з метою визначення найбільш показових і доступних для відвідування об'єктів. На кожному з об’єктів важливо запланувати час на екскурсії, що дозволить глибше зрозуміти специфіку виробництва та його роль у місцевій економіці. Необхідно надати учням змогу спостерігати за виробничими процесами, фотографувати ключові моменти та вести нотатки для подальшого обговорення й аналізу. Краще, якщо вчитель під час екскурсії буде здійснюватися спостереження за поведінкою учнів для оцінки їхньої активності, зацікавленості та взаємодії в групі. Після завершення заходу доцільно провести анкетування для фіксації вражень, оцінки організації, безпеки та бажання брати участь у подібних подіях. Завершальний етап передбачає рефлексивне обговорення з учасниками з метою збору зворотного зв’язку та оцінки освітньої цінності заходу. За умов врахування поданих вище елементів, учні не лише отримають нові знання про промислові об’єкти рідного міста, у них формуються краєзнавчі уявлення, зростає інтерес до дослідницької та профорієнтаційної діяльності. Результати анкетування й спостережень дозволять оцінити ефективність маршруту, рівень залученості школярів і доцільність подальшого впровадження подібних заходів у позашкільну роботу. Отже, шкільний пізнавальний туризм є ефективним інструментом розвитку краєзнавчої обізнаності, профорієнтації та активного дозвілля учнів. Правильна організація як обов’язкових, так і позакласних туристичних заходів сприяє всебічному розвитку школярів, формуванню їхнього інтересу до рідного краю та підвищує якість позашкільної освіти. | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | ІФНТУНГ | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | пізнавальний туризм | uk |
dc.subject | Берегівська територіальна громада | uk |
dc.subject | промисловий (індустріальний) туризм | uk |
dc.subject | краєзнавча обізнаність | uk |
dc.title | Шкільний пізнавальний туризм Берегівської територіальної громади | en |
dc.type | dc.type.conferenceAbstract | en |
Ebben a gyűjteményben: | Scsuka Halina |
Fájlok a dokumentumban:
Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
---|---|---|---|---|
Scsuka_H_Shkilnyi_piznavalnyi_turyzm_berehivskoi_2025.pdf | In Я. С. Коробейникової (заг. ред.): Адаптація до глобальних змін та викликів в економіці, туризмі, рекреації та захисті довкілля. Матеріали ІV Всеукраїнська науково-практична конференція здобувачів і молодих вчених 8–9 травня 2025 року. Наукове електронне видання. Івано-Франківськ, ІФНТУНГ, 2025. c. 206-207. | 1.17 MB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
This item is licensed under a Creative Commons License