Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5352
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмолiна Аллаuk
dc.date.accessioned2025-09-18T06:27:59Z-
dc.date.available2025-09-18T06:27:59Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationIn Кучінка Каталін, Тилищак Олександр та ін. (ред. кол.): Інноваційні цифрові методи в галузі освіти та досліджень. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 27-28 березня 2025 року. Збірник тез доповідей. Берегове, ЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІ, 2025. c. 60-62.en
dc.identifier.isbn978-617-8143-36-7 (PDF)-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5352-
dc.description.abstractРезюме. Чи спроможна сучасна школа пiдготувати дитину до життя в XXI столiттi? Чи готовi сучаснi учнi та педагоги «пропускати через себе» нову iнформацiю та використовувати сучаснi комп’ютернi i телекомунiкацiйнi технологiї для навчання? Готовнiсть до використання комп’ютерних технологiй у навчаннi та роботi стає необхiдною, i вона включає в собе рiзнi аспекти, якi охоплюють технiчнi, соцiальнi та культурнi компетенцiї. Iнформацiйнi технологiї стають ключовою частиною повсякденного життя нашого поколiння, приваблюючи своєю унiверсальнiстю та можливостями. Програма GeoGebra — одна iз найбiльш використовуваних у свiтi. Розв’язуємо задачу про трисекцiю кута [1] за допомогою застосунку GeoGebra. У нашому педагогiчному суспiльствi iснує об’єктивна потреба в удосконаленнi iнформацiйної компетентностi педагога. Iнформацiйнi технологiї стрiмко розвиваються, i вони стають необхiднiшим iнструментом в освiтi. Педагоги повиннi триматися в трендi й оволодiвати новими iнструментами та ресурсами для пiдтримки сучасного навчання. Зростає значення цифрової освiти, яка передбачає використання iнформацiйних технологiй у навчальному процесi. Педагоги мають бути iнформованими та вмiти ефективно впроваджувати цi технологiї в свою роботу. Завдяки розвитку Iнтернету зростає попит на онлайн-навчання та використання електронних ресурсiв. Педагоги повиннi володiти iнформацiйною компетентнiстю для побудови ефективних онлайн-урокiв та використання цифрових матерiалiв. У сучасному свiтi робоче середовище вимагає вмiти користуватися iнформацiйними технологiями. Педагоги повиннi готувати учнiв до майбутньої роботи, розвиваючи їх iнформацiйну компетентнiсть.uk
dc.language.isouken
dc.publisherЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectGeoGebraen
dc.subjectматематикаuk
dc.subjectпланіметричні задачіuk
dc.titleВикористання GeoGebra при розв’язаннi шкiльних планiметричних задач.en
dc.typedc.type.conferenceAbstracten
Розташовується у зібраннях:Innovatív digitális módszerek az oktatás és kutatás területén

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vykorystannia_geogebra_rozviazanni_shkilnyk_planimet_zadach_2025.pdfIn Кучінка Каталін, Тилищак Олександр та ін. (ред. кол.): Інноваційні цифрові методи в галузі освіти та досліджень. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 27-28 березня 2025 року. Збірник тез доповідей. Берегове, ЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІ, 2025. c. 60-62.12.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons