Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5352
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Смолiна Алла | uk |
dc.date.accessioned | 2025-09-18T06:27:59Z | - |
dc.date.available | 2025-09-18T06:27:59Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | In Кучінка Каталін, Тилищак Олександр та ін. (ред. кол.): Інноваційні цифрові методи в галузі освіти та досліджень. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 27-28 березня 2025 року. Збірник тез доповідей. Берегове, ЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІ, 2025. c. 60-62. | en |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-36-7 (PDF) | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5352 | - |
dc.description.abstract | Резюме. Чи спроможна сучасна школа пiдготувати дитину до життя в XXI столiттi? Чи готовi сучаснi учнi та педагоги «пропускати через себе» нову iнформацiю та використовувати сучаснi комп’ютернi i телекомунiкацiйнi технологiї для навчання? Готовнiсть до використання комп’ютерних технологiй у навчаннi та роботi стає необхiдною, i вона включає в собе рiзнi аспекти, якi охоплюють технiчнi, соцiальнi та культурнi компетенцiї. Iнформацiйнi технологiї стають ключовою частиною повсякденного життя нашого поколiння, приваблюючи своєю унiверсальнiстю та можливостями. Програма GeoGebra — одна iз найбiльш використовуваних у свiтi. Розв’язуємо задачу про трисекцiю кута [1] за допомогою застосунку GeoGebra. У нашому педагогiчному суспiльствi iснує об’єктивна потреба в удосконаленнi iнформацiйної компетентностi педагога. Iнформацiйнi технологiї стрiмко розвиваються, i вони стають необхiднiшим iнструментом в освiтi. Педагоги повиннi триматися в трендi й оволодiвати новими iнструментами та ресурсами для пiдтримки сучасного навчання. Зростає значення цифрової освiти, яка передбачає використання iнформацiйних технологiй у навчальному процесi. Педагоги мають бути iнформованими та вмiти ефективно впроваджувати цi технологiї в свою роботу. Завдяки розвитку Iнтернету зростає попит на онлайн-навчання та використання електронних ресурсiв. Педагоги повиннi володiти iнформацiйною компетентнiстю для побудови ефективних онлайн-урокiв та використання цифрових матерiалiв. У сучасному свiтi робоче середовище вимагає вмiти користуватися iнформацiйними технологiями. Педагоги повиннi готувати учнiв до майбутньої роботи, розвиваючи їх iнформацiйну компетентнiсть. | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | ЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІ | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | GeoGebra | en |
dc.subject | математика | uk |
dc.subject | планіметричні задачі | uk |
dc.title | Використання GeoGebra при розв’язаннi шкiльних планiметричних задач. | en |
dc.type | dc.type.conferenceAbstract | en |
Розташовується у зібраннях: | Innovatív digitális módszerek az oktatás és kutatás területén |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vykorystannia_geogebra_rozviazanni_shkilnyk_planimet_zadach_2025.pdf | In Кучінка Каталін, Тилищак Олександр та ін. (ред. кол.): Інноваційні цифрові методи в галузі освіти та досліджень. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 27-28 березня 2025 року. Збірник тез доповідей. Берегове, ЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІ, 2025. c. 60-62. | 12.25 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons