Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/536
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОрос Ільдікоuk
dc.contributor.authorOrosz Ildikóhu
dc.contributor.authorOros Ildikoen
dc.date.accessioned2021-01-19T22:17:10Z-
dc.date.available2021-01-19T22:17:10Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationIn Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2018. №7 (81). с. 18-27.en
dc.identifier.issn2312-5993 (Print)-
dc.identifier.issn2414-9799 (Online)-
dc.identifier.otherDOI: 10.24139/2312-5993/2018.07-
dc.identifier.otherDOI: 10.24139/2312-5993/2018.07/018-027-
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/536-
dc.description.abstractРезюме. У статті досліджено етапи управління освітою дорослого населення у Великій Британії. Зокрема з'ясовано, що до початку XX століття у Великій Британії зберігалася традиція децентралізації управління освітою дорослих. Закон «Про освіту» 1944 р. передбачав врегулювання освіти дорослих на 2 рівнях - у центральному через Департамент освіти і науки та місцевому через місцеві органи управління освітою, який переважав в урегулюванні освітою дорослих. У ХХ ст. система управління у Великій Британії характеризувалася трьома рівнями: національним (федеральним), регіональним та місцевим. До управління освітою залучалися представники громадськості, недержавних закладів. Для Великої Британії була характерною форма громадського-державного управління освітою.uk
dc.description.abstractAbstract. The article examines the stages of adult education management in the UK. In particular, in was found out that, until the beginning of the 20th century, the tradition of decentralizing adult education management persisted in Great Britain. The Law “On Education” of 1944 provided for the regulation of adult education at 2 levels –central through the Department of Education and Science and local through the local education authorities, which prevailed in the regulation of adult education. In the twentieth century management system in the UK was characterized by three levels: national (federal), regional and local. Representatives of the public, non-state institutions were involved in the management of education. For Great Britain was a typical form of public education management.en
dc.language.isouken
dc.publisherСумДПУ імені А. С. Макаренкаen
dc.relation.ispartofseries;№7 (81)-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectуправління освітоюuk
dc.subjectосвіта дорослихuk
dc.subjectпорівняльна педагогікаuk
dc.subjectавтономністьuk
dc.subjectВелика Британіяuk
dc.subjectдецентралізований централізмuk
dc.subjecteducation managementen
dc.subjectadult educationen
dc.subjectGreat Britainen
dc.subjectdecentralized centralismen
dc.subjectautonomyen
dc.titleУправління освітою дорослого населення у Великій Британіїen
dc.title.alternativeEducation of adult population in Great Britainen
dc.typedc.type.articleen
Appears in Collections:Orosz Ildikó

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Orosz_I_Upravlinnia_osvitoiu_dorosloho_naselennia_u_Velykii_Brytanii_2018.pdfIn Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2018. №7 (81). с. 18-27.1.13 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons