Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/538
Title: Освіта дорослих (друга половина 40-х років–70-ті роки ХХ ст.)
Authors: Орос Ільдіко
Orosz Ildikó
Oros Ildiko
Keywords: освітня система;доросле населення;Велика Британія;освіта дорослих;етапи розвитку
Issue Date: 2018
Publisher: Міленіум
Type: Article
Citation: In Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія: «Педагогіка, психологія, філософія». 2018. Вип. 291. с. 223–230.
Series/Report no.: Серія: «Педагогіка, психологія, філософія»; Випуск 291
Abstract: Резюме. Використовуючи праці попередніх дослідників, нами узагальнено еволюцію розвитку освітньої системи дорослого населення Великої Британії. Розвиток наукової думки свідчить, що кожна історична епоха, кожне століття давало нам нові знання, нове бачення проблем навчання і виховання. Праці дослідників (C. Коваленко, О. Топоркова, К. Тітмус, П. Джарвіс, Т. Келлі та ін.) свідчать, що розвиток освіти дорослих пройшов кілька етапів. Ми поставили за мету – використовуючи праці попередніх дослідників, узагальнити еволюцію розвитку освітньої системи дорослого населення Великої Британії. Детально проаналізувати розвиток освіти дорослих з другої половини 40-х років – по 70-ті роки ХХ ст. Нами схарактеризовано розвиток освіти дорослих з другої половини 40-х років – по 70-ті роки ХХ ст. у ретроспективному плані, описано етапи в соціальному, економічному, політичному і культурному контекстах, адже освіта у Великій Британії не ізольована від суспільства і перебуває під впливом усіх трансформацій, які характеризують його розвиток. Детально проаналізовано: етап «Зміна пріоритетів у системі додаткової освіти дорослих (друга половина 40-х років – 60- ті роки ХХ ст.) та етап «Посилення освіти дорослих у період інформаційної революції» (70-ті роки ХХ ст.).
Abstract. Using the work of previous researchers, we have generalized the evolution of the educational system of the adult population in Great Britain. The development of scientific thought suggests that every historical epoch, every century gave us new knowledge, a new vision of the problems of education and education. The writings of the researchers (C. Kovalenko, A. Toporkova, C.Titmus, P.Jarvis, T. Kelly, etc.) indicate that the development of adult education has been several stages. We set the goal - using the work of previous researchers, to generalize the evolution of the educational system of the adult population of Great Britain. Detailed analysis of the development of adult education from the second half of the 40-ies - to 70-ies of the twentieth century. We have characterized the development of adult education from the second half of the 40-ies - to 70-ies of the twentieth century. in a retrospective perspective, describes the stages in the social, economic, political and cultural contexts, since education in the UK is not isolated from society and is influenced by all the transformations that characterize its development. Detailed analysis: stage "Changing priorities in the system of supplementary education of adults (second half of the 40-ies - 60's of the twentieth century.) And the stage" Strengthening adult education during the information revolution "(70-ies of the XX century.).
Description: http://journals.nubip.edu.ua/index.php/Pedagogica/article/view/12034
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/538
ISSN: (online) 2413 – 5321
Appears in Collections:Orosz Ildikó

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9Oros I. I._OSVITA DOROSLYKH (DRUHA POLOVYNA 40-KH ROKIV –70-TI ROKY XX ST.).pdfIn Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія: «Педагогіка, психологія, філософія». 2018. Вип. 291. с. 223–230.4.65 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.