Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5397
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Матвiїшина Надiя | uk |
dc.contributor.author | Пшенична Олена | uk |
dc.contributor.author | Шило Галина | uk |
dc.date.accessioned | 2025-10-06T11:38:43Z | - |
dc.date.available | 2025-10-06T11:38:43Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | In Кучінка Каталін, Тилищак Олександр та ін. (ред. кол.): Інноваційні цифрові методи в галузі освіти та досліджень. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 27-28 березня 2025 року. Збірник тез доповідей. Берегове, ЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІ, 2025. c. 115-117. | en |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-36-7 (PDF) | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5397 | - |
dc.description.abstract | Резюме. Сьогоднi дистанцiйне навчання стає все бiльш популярним, а платформа Moodle є одним з найпотужнiших iнструментiв для його органiзацiї. Однак, ефективнiсть електронного курсу залежить не тiльки вiд технiчних можливостей платформи, але й вiд методичних пiдходiв, якi реалiзуються при його створеннi. Метою дослiдження є аналiз можливостей Moodle та представлення особливостей iнтеграцiї iнновацiйних методiв навчання на базi електронного курсу. Платформа Moodle є однiєю з найпоширенiших систем управлiння навчанням (LMS), що надає широкi можливостi для створення та управлiння електронними курсами [3]. Її популярнiсть зумовлена вiдкритим кодом, гнучкiстю та великою кiлькiстю доступних плагiнiв та iнструментiв. У залежностi вiд змiсту курсу й концепцiї його викладання автор курсу (викладач) може додавати тi елементи дiяльностi, що найбiльш пiдходять для цього, а Moodle пропонує широкий спектр iнструментiв для реалiзацiї рiзноманiтних методiв навчання. Сьогоднi стає популярною персоналiзацiя в освiтi, яка дає змогу адаптувати освiтнiй процес до iндивiдуальних потреб, iнтересiв та здiбностей кожного здобувача освiти. Вона передбачає створення умов, за яких кожен студент може навчатися у власному темпi, використовуючи найбiльш ефективнi для нього методи та ресурси [1]. Студентськi прiоритети та можливостi можна реалiзовувати завдяки елементу Лекцiя [2]. При створеннi навчальних елементiв у Moodle важливо враховувати педагогiчнi принципи та методи, якi сприяють ефективному навчанню: - студенти повиннi бути активними учасниками навчального процесу, а не пасивними спостерiгачами (принцип активностi); - навчальнi елементи повиннi забезпечувати взаємодiю мiж студентами та викладачем, а також мiж студентами (принцип iнтерактивностi); - студенти повиннi отримувати своєчасний та конструктивний зворотний зв’язок щодо своєї роботи (принцип зворотного зв’язку); - навчальнi елементи повиннi враховувати iндивiдуальнi потреби та особливостi студентiв (принцип iндивiдуалiзацiї). У Moodle для спiльної комунiкацiї можна застосовувати Форуми i Вiкi, якi застосовуються для органiзацiї дискусiй та обмiну досвiдом мiж студентами. На рис. 1 представлена iдея здобувача пiд час реалiзацiї мозкового штурму в Moodle. Зручно, що роботу здобувачiв можна оцiнити. | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | ЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІ | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | eлектронне навчання | uk |
dc.subject | Moodle | uk |
dc.subject | освітні технології | uk |
dc.title | Iнтеграцiя iнновацiйних методiв в електронний курс, створений на базi Moodle | en |
dc.type | dc.type.conferenceAbstract | en |
Appears in Collections: | Innovatív digitális módszerek az oktatás és kutatás területén |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Intehratsiia_innovatsiinykh_metodiv_elektronnyi_kurs_stvorenyi_moodle_2025.pdf | In Кучінка Каталін, Тилищак Олександр та ін. (ред. кол.): Інноваційні цифрові методи в галузі освіти та досліджень. Міжнародна науково-практична конференція Берегове, 27-28 березня 2025 року. Збірник тез доповідей. Берегове, ЗУІ ім. Ференца Ракоці ІІ, 2025. c. 115-117. | 12.31 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License