Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/540
Title: Підходи до здійснення освіти дорослих у Великій Британії
Authors: Орос Ільдіко
Orosz Ildikó
Oros Ildiko
Keywords: освіта дорослих;Велика Британія;розвиток освіти дорослих
Issue Date: 2018
Publisher: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка
Type: dc.type.article
Citation: In Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2018. Випуск 173. с. 12-18.
Series/Report no.: Серія: Педагогічні науки;Випуск 173.
Abstract: Резюме. Структурування навчального матеріалу в процесі підвищення кваліфікації, перепідготовки дорослих учнів грунтуються на основних педагогічних підходах і принципах, які передбачають застосування певних методів, що сприяє досягненню мети навчання. На основі аналізу підходів можемо зазначити, що розвиток освіти дорослих є комплексним, який враховує саморозвиток особистості, акмеогічні його здібності, умови розвитку, мотиви тощо. На нашу думку, необхідно при навчанні дорослих учнів враховувати інтеграцію тексту, медійних засобів, а також відповідну діяльність (економічну, політичну, соціальну), характерну для дорослого навчаючого, тобто при визначенні змісту навчання потрібно сприяти трансформації знань у щоденне життя учня.
Description: https://www.cuspu.edu.ua/images/download-files/naukovi-zapysky/173/3.pdf
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/540
ISBN: 978-7406-57-8
ISSN: 2415-7988 (Print)
2521-1919 (Online)
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Appears in Collections:Orosz Ildikó

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Orosz_I_Pidkhody_do_zdiisnennia_osvity_doroslykh_u_Velykii_Brytanii_2018.pdfIn Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2018. Випуск 173. с. 12-18.355.95 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons