Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/581
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДепчинська Іветтаuk
dc.contributor.authorОпачко Магдалинаuk
dc.contributor.authorDepchynska Ivettaen
dc.contributor.authorOpachko Magdalenaen
dc.contributor.authorDepcsinszka Ivetthu
dc.contributor.authorOpácska Magdalenahu
dc.date.accessioned2021-01-22T11:05:37Z-
dc.date.available2021-01-22T11:05:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationIn «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації». Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції 30 серпня 2019 року: Збірник наукових праць. Випуск 50. Переяслав-Хмельницький, 2019. с. 56-60.-
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/581-
dc.descriptionhttps://confscientific.webnode.com.ua/en
dc.description.abstractРезюме. У статті розглянуто зміст окремих предметів гуманітарного циклу в народних школах Закарпаття 1919–1939 рр. Схарактеризовано зміст таких гуманітарних предметів: «Читання», «Бесіда», «Стиль», «Співи», «Наука о родном краю», «Ручна праця». Гуманітарна освіта в народних школах Закарпаття 1919–1939 рр., зміст якої педагоги шкіл реалізовували на основі цих предметів забезпечувала вирішення таких найважливіших завдань: розвиток духовного світу, виховання загальнолюдських, християнських, естетичних цінностей; пізнання особистості в парадигмальній системі «людина – близьке оточення – культура».uk
dc.description.abstractAbstract. The article is considered the content separate subjects of the humanitarian cycle in the Transcarpathian public schools of 1919–1939. The following humanitarian subjects are described: «Reading», «Conversation», «Style», «Singing», «Science of the native land», «Handwork». The humanitarian education in the Transcarpathian public schools of 1919–1939, the content of which the teachers of the schools implemented on the basis of these subjects provided the solution of the following important tasks: the development of the spiritual world, the education of Christian, aesthetic values; personality cognition in the paradigm system «man – close environment – culture».en
dc.language.isouken
dc.relation.ispartofseriesВипуск 50-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectгуманітарна освітаuk
dc.subjectзміст предметів гуманітарного циклуuk
dc.subjectшколи Закарпаттяuk
dc.subjectЧехословацький періодuk
dc.titleЗміст предметів гуманітарного циклу в народних школах Закарпаття 1919–1939 рр.en
dc.typedc.type.otherconferenceAnnouncementen
Appears in Collections:Depcsinszka Ivett

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirnik 50 3.pdfIn «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації». Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції 30 серпня 2019 року: Збірник наукових праць. Випуск 50. Переяслав-Хмельницький, 2019. с. 56-60.583.71 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons