Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/582
Title: Зміст предметів суспільно-гуманітарного циклу у горожанських школах Закарпаття чехословацького періоду (1919–1939 рр.)
Authors: Депчинська Іветта
Петечук Аріадна
Depchynska Ivetta
Petechuk Ariadna
Depcsinszka Ivett
Keywords: гуманітарна освіта;гуманітарні дисципліни;горожанські школи;Закарпаття;чехословацький перод
Issue Date: 2019
Type: dc.type.otherConferenceAnnouncement
Citation: In «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку». Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (17 жовтня 2019 року): Збірник наукових праць. Випуск 54. Переяслав-Хмельницький, 2019. с. 135-139.
Series/Report no.: Випуск 54
Abstract: Резюме. У статті розглянуто зміст предметів суспільно-гуманітарного циклу у горожанських школах Закарпаття чехословацького періоду (1919–1939 рр.). Аналіз програм для горожанських шкіл дає змогу стверджувати, що гуманітарна освіта, підґрунтям якої виступав принцип виховання у природно-народному дусі, виявляла спрямованість на розумове, моральне, естетичне виховання учнів і мала практичне (прикладне) значення. Охарактеризовано зміст викладання таких шкільних предметів як: «Руська мова» («Читання», «Граматика», «Стиль»), «Горожанська наука», «Малювання», «Співи», «Ручна праця». Розкрито підходи до викладання окремих предметів горожанських шкіл Закарпаття початку ХХ століття.
Abstract. The article deals with the content of subjects of the social and humanitarian cycle in the civil schools of Transcarpathia of the Czechoslovak period (1919-1939). The analysis of programs for civic schools shows that humanitarian education, which was based on the principle of education in the natural-folk spirit, showed a focus on the mental, moral, aesthetic education of students and had practical (applied) importance. The content of teaching of such school subjects as: «Russian language» («Reading», «Grammar», «Style»), «Gorozhanska science», «Drawing», «Singing», «Manual work» is characterized. The approaches to the teaching of certain subjects of the Transcarpathian civil schools in the early twentieth century are revealed.
Description: http://confscience.webnode.com.ua
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/582
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Appears in Collections:Depcsinszka Ivett

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirnik 54 (1).pdfIn «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку». Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (17 жовтня 2019 року): Збірник наукових праць. Випуск 54. Переяслав-Хмельницький, 2019. с. 135-139.519.8 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons