Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 53 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Сутність і зміст міждисциплінарної взаємодії як умови ефективного формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мовиГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2019Семантично-етимологічний аналіз професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови як філософської і психолого-педагогічної категоріїГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2019Професійна ідентичність як міждисциплінарна наукова категоріяГнатик Каталін; Katalin Hnatyk; Hnatik Katalin
2019Bilingual education: the best solution for Hungarians in Ukraine?Huszti Ilona; Csernicsko Istvan; Baran Ielyzaveta; Густі Ілона; Черничко Степан; Барань Єлизавета; Csernicskó István; Bárány Erzsébet
2019Особливості перекладу англійської освітньої термінології українською та угорською мовамиСвітлана Мишко; Лізак Катерина; Svitlana Myshko; Kateryna Lizak; Lizák Katalin
2019-05Проблема підготовки майбутніх учителів іноземних мов у зарубіжних психолого-педагогічних дослідженняхЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Стандарти й вимоги до фахової підготовки і професійного розвитку вчителів іноземних мов у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Особливості реалізації конструктивізму в системі підготовки вчителів та підходах до викладання іноземної мови у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Критична педагогіка як концептуальний підхід до підготовки вчителів іноземної мови у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna
2019Конструктивізм як філософсько-епістемологічне підгрунтя підготовки вчителів у СШАЛеврінц Маріанна; Lőrincz Marianna; Levrints Marianna