Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/775
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLászló Nikoletthu
dc.contributor.authorGreba Ildikóhu
dc.contributor.authorЛасло Ніколеттаuk
dc.contributor.authorГреба Ілдікоuk
dc.date.accessioned2021-04-13T15:40:56Z-
dc.date.available2021-04-13T15:40:56Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationIn Калмикова Л. О., Гавриш Н. В. (заг. ред.): Інноваційні технології в дошкільній освіті. Збірник абстрактів Міжнародної науково-практичної інтернет конференції, м. Переяслав-Хмельницький, 28-29 березня 2018 р. Переяслав-Хмельницький, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», 2018. с. 78-79.en
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/775-
dc.description.abstractA munkában megvizsgáljuk, milyen szinten hat a szülők foglalkozása a gyermekek szakmák iránti érdeklődésére, megismerjük a motivációt választásaik mögött. Felmérjük, melyek a leginépszerűbb szakmák a gyerekek körében. Mennyire tájékozottak a szakmákat illetően.hu
dc.language.isohuen
dc.publisherДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectfoglalkozáshu
dc.subjectóvodahu
dc.subjectszakmahu
dc.titleSzakmák iránti érdeklődés formálása az óvodás korbanen
dc.typedc.type.conferenceAbstracten
Appears in Collections:Greba Ildikó

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Laszlo_N_Greba_I_Szakmak_iranti_erdeklodes_formalasa_az_ovodas_korban_2018.pdfIn Калмикова Л. О., Гавриш Н. В. (заг. ред.): Інноваційні технології в дошкільній освіті. Збірник абстрактів Міжнародної науково-практичної інтернет конференції, м. Переяслав-Хмельницький, 28-29 березня 2018 р. Переяслав-Хмельницький, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», 2018. с. 78-79.410.98 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons