Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1040
Назва: Types of Word-Formation of Colloquial Vocabulary in British and American Advertisements
Інші назви: Типи словотворення розмовної лексики у британській та американській рекламі
Автори: Seres Nikoletta
Шереш Ніколетта
Ключові слова: Word-Formation;Colloquial;Advertisements
Дата публікації: 2021
Видавництво: Filológia Tanszék
Вид документа: dc.type.master
Бібліографічний опис: Seres Nikoletta: Types of Word-Formation of Colloquial Vocabulary in British and American Advertisements. Filológia Tanszék, Beregszász, 2021. 82 p.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1040
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Angol Tanszéki Csoport

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Seres_N_Types_of_Word_Formation_of_Colloquial_Vocabulary_in_British_2021.pdfSeres Nikoletta: Types of Word-Formation of Colloquial Vocabulary in British and American Advertisements. Filológia Tanszék, Beregszász, 2021. 82 p.705.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons