Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1089
Title: Learning Foreign Languages in Berehove: language school experience
Other Titles: Вивчення іноземних мов у Берегові: досвід однієї мовної школи
Authors: Bárány Karolina
Huszti Ilona
Барань Кароліна
Густі Ілона
Keywords: foreign language learning in Transcarpathia;language schools;“START” Language Centre;motivation
Issue Date: 2020
Publisher: Видавничий центр КНЛУ
Type: dc.type.researchArticle
Citation: In Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія: Педагогіка та Психологія. Збірник наукових праць. 2020. Випуск 33. с. 75-87.
Series/Report no.: Серія: Педагогіка та Психологія;Випуск 33.
Abstract: Abstract. To know English today is absolutely necessary for every educated person. An essential place in teaching foreign languages is occupied by language schools. They are also becoming more and more popular in Transcarpathia, including Berehove. The main purpose of the present article is to investigate the language school in Berehove to find out the learners’ and the teachers’ opinion about the “START Language Centre”. Findings reveal that students of the language centre are more motivated to learn foreign languages than children in ordinary state-supported schools. In addition, results prove that teachers have excellent opportunities to pursue professional development.
Резюме. У сучасному світі англійська мова стала найважливішою мовою в політиці, науці, торгівлі та культурних контактах. Понад 300 мільйонів людей розмовляють англійською як рідною. Сьогодні абсолютно кожній освіченій людині необхідно знати англійську мову. Важливе місце у вивченні іноземних мов займають мовні школи. У сучасному суспільстві створенo мовні школи та мовні центри, які допомагають людям вивчати мову та оволодіти нею. Мовні школи пропонують різні курси для вивчення іноземних мов. Вони стають все більш популярними і на Закарпатті, зокрема у місті Берегово. Мета статті– дослідити методи навчання у мовній школі в місті Берегово, враження та думки про Мовний Центр “START” у дітей, які там навчаються, та у вчителів, які там працюють. Методи. Під час дослідження були використані кількісні та якісні методи аналізу. Результати. Результати дослідження показали, що учні мовного центру більш мотивовані до вивчення іноземних мов, ніж діти у звичайних школах, які підтримуються державою. Тому вчителям простіше дотримуватися дисципліни в класі. Результати дослідження показали, що вчителі мають відмінні можливості для професійного розвитку. Необхідно провести подальші дослідження для отримання глибшого розуміння ставлення учнів та вчителів до мовної школи. Варто було б дослідити і думки батьків про мовну школу. Подальшим напрямком дослідження також може стати вивчення результатів успішності учнів, досягнутих успіхів на міжнародних іспитах з іноземних мов, що дало б можливість визначити ефективність роботи мовного центру.
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1089
ISSN: 2412-9283 (Print)
2518-1408 (Online)
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Appears in Collections:Huszti Ilona

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Huszti_I_Learning_Foreign_Languages_in_Berehove_2020.pdfIn Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія: Педагогіка та Психологія. Збірник наукових праць. 2020. Випуск 33. с. 75-87.430.08 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons