Huszti Ilona Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 49
Issue DateTitleAuthor(s)
2021The role of context and relevance in translating European Union textsIlona Lekhner; Lechner Ilona; Huszti Ilona; Лехнер Ілона; Густі Ілона
2022Особливості викладання мов у період карантину в Закарпатському угорському інституті імені Ференца Ракоці ІІ (результати анкетного опитування й інтерв’ювання)Густі Ілона; Huszti Ilona; Барань Єлизавета; Bárány Erzsébet; Baran Ielyzaveta; Лехнер Ілона; Lechner Ilona; Ilona Lekhner; Фабіян Марта; Fábián Márta
2022Motivierungsstrategien zum Fremdsprachenlernen im Tertiärbereich während der PandemieIlona Lekhner; Lechner Ilona; Лехнер Ілона; Huszti Ilona; Густі Ілона; Baran Ielyzaveta; Bárány Erzsébet; Барань Єлизавета; Fábián Márta; Фабіян Марта
2021Az online oktatás Kárpátalján: tapasztalatok és következményekHuszti Ilona; Густі Ілона; Dudics Lakatos Katalin; Дудич-Лакатош Катерина; Dudych-Lakatosh Kateryna
2022A 2020. évi tavaszi és őszi távoktatás a Rákóczi-főiskolán: tapasztalatok, vélemények, tanulságokBárány Erzsébet; Baran Ielyzaveta; Барань Єлизавета; Fábián Márta; Фабіян Марта; Lechner Ilona; Ilona Lekhner; Лехнер Ілона; Huszti Ilona; Густі Ілона
2016Valóban a két(tan)nyelvű oktatás a legjobb megoldás?Bárány Erzsébet; Барань Єлизавета; Baran Ielyzaveta; Csernicskó István; Черничко Степан; Csernicsko Istvan; Huszti Ilona; Густі Ілона
2021Homework: To do it or not?Huszti Ilona; Густі Ілона
2017Interrelations between reading aloud and reading comprehension from the teachers’ perspectiveГусті Ілона; Huszti Ilona
2021A beregszászi főiskola angol szakának története (1996–2020)Huszti Ilona; Nagy-Kolozsvári Enikő; Густі Ілона; Надь-Коложварі Еніке
2021Prospective English language and culture teachers professional and methodical training at the bachelor and master levels at higher education institution in TranscarpathiaHuszti Ilona; Nagy-Kolozsvári Enikő; Kateryna Lizak; Lizák Katalin; Густі Ілона; Надь-Коложварі Еніке; Лізак Катерина
2021The role of context in creating meaningIlona Lekhner; Huszti Ilona; Лехнер Ілона; Густі Ілона; Lechner Ilona
2020Learning Foreign Languages in Berehove: language school experienceBárány Karolina; Huszti Ilona; Барань Кароліна; Густі Ілона
2014Az ukrán és angol nyelv tanításának összehasonlító elemzése beregszászi magyar iskolákban végzett kutatások alapjánHuszti Ilona; Fábián Márta; Густі Ілона; Фабіян Марта
2020Reading in English by non-native children: types of miscues and the L1 influenceHuszti Ilona; Густі Ілона
2017The role of teachers’ language proficiency in teaching English in the Transcarpathian Hungarian schools in UkraineHuszti Ilona; Густі Ілона
2017The language proficiency of English teachers in Transcarpathian Hungarian schoolsHuszti Ilona; Густі Ілона
2010Nyelvtanítás: módszerek és eljárásokHuszti Ilona; Густі Ілона
2009Non-native children reading in English: types of miscues and the L1 influence revisitedHuszti Ilona; Густі Ілона
2016Angol emelt szintű érettségi vizsga 2016Huszti Ilona; Густі Ілона
2016Relationships between oral reading and reading comprehensionHuszti Ilona; Густі Ілона
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 49