Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5138
Cím: | Differentiated English grammar instruction at the tertiary level |
Egyéb cím: | Диференційоване навчання англійської граматики на рівні вищої школи |
Szerző(k): | Huszti Ilona Katalin Hnatyk Kateryna Fodor Hnatik Katalin Fodor Katalin Густі Ілона Фодор Катерина Гнатик Каталін |
Kulcsszavak: | differentiated instruction;English as a Foreign Language (EFL);deductive grammar teaching;inductive grammar teaching;tertiary students;диференційоване навчання;англійська мова як іноземна;дедуктивне викладання граматики;індуктивне викладання граматики;здобувачі освіти вищих навчальних закладів |
Kiadás dátuma: | 25-júl-2025 |
Kiadó: | ФОП Жукова Ірина Віталіївна-Видавнича група «Наукові перспективи» |
Típus: | dc.type.article |
Hivatkozás: | In Актуальні питання у сучасній науці. (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія Економіка»,Серія «Державне управління», Серія «Техніка»,Серія «Історія та археологія»). 2025. Випуск № 7(37). с. 732-743. |
Sorozat neve/Száma.: | ;Випуск № 7(37) |
Absztrakt: | Abstract. Differentiated Instruction (DI) represents a cornerstone of effective English grammar teaching, particularly vital within English as a Foreign Language (EFL) contexts at the tertiary level. This pedagogical approach fundamentally recognizes the inherent diversity among university and college students, encompassing varied English proficiency levels, distinct learning styles, diverse academic and cultural backgrounds, and differing motivations for language acquisition. Moving beyond a conventional "one-size-fits-all" methodology, DI systematically tailors instruction by intelligently modifying four core curricular elements: content, process, product, and the affect/learning environment.
This article aims to explain the importance and practical application of DI in English grammar instruction. It highlights how strategically customizing teaching methods, adjusting instructional pace, and adapting learning materials to individual student needs can enhance and maximize learning outcomes for every learner. The paper explores how differentiation can be effectively integrated with both deductive and inductive grammar teaching approaches, acknowledging that students often respond optimally to a blend of these methodologies. Recent research strongly supports DI's benefits, demonstrating its capacity to improve student motivation, foster crucial critical thinking skills, and cultivate more supportive classroom environments where all students are afforded equitable opportunities for success. Furthermore, contemporary studies indicate that combining DI with digital tools effectively supports diverse student populations in higher education, thereby contributing to the creation of dynamic and inclusive digital learning environments. When thoughtfully and strategically varying these instructional components, educators are empowered to ensure that all students, regardless of their unique starting point, prior knowledge, or preferred learning pathway, can effectively grasp complex grammatical concepts, practise them meaningfully, and ultimately achieve academic excellence within a truly flexible, responsive, and student-centred learning setting. Резюме. Диференційоване навчання (ДН) є наріжним каменем ефективного викладання англійської граматики, особливо важливого в контексті англійської як іноземної мови на рівні вищої освіти. Цей педагогічний підхід фундаментально визнає притаманну різноманітність студентів університетів та інститутів, охоплюючи різні рівні володіння англійською мовою, різні стилі навчання, різноманітний академічний та культурний досвід, а також різні мотивації для вивчення мови. Виходячи за рамки традиційної методології, ДН систематично адаптує навчання, розумно змінюючи чотири основні елементи навчальної програми: зміст, процес, продукт та середовище впливу/навчання. Головна мета статті — пояснити важливість та практичне застосування ДН у викладанні англійської граматики. В ній підкреслено, як стратегічне налаштування методів навчання, коригування темпу навчання та адаптація навчальних матеріалів до індивідуальних потреб можуть покращити та максимізувати результати навчання для кожного студента. У статті досліджено, як диференціацію можна ефективно інтегрувати як з дедуктивним, так і з індуктивним підходами до викладання граматики, визнаючи, що студенти часто оптимально реагують на поєднання цих методологій. Показано, що нещодавні дослідження переконливо підтверджують переваги ДН, демонструючи його здатність покращувати мотивацію студентів, розвивати важливі навички критичного мислення та створювати більш сприятливе середовище в класі, де всім студентам надаються рівні можливості для успіху. Крім того, сучасні дослідження показують, що поєднання DI з цифровими інструментами ефективно підтримує різноманітні студентські групи у вищій освіті, тим самим сприяючи створенню динамічного та інклюзивного цифрового навчального середовища. Завдяки продуманому та стратегічному варіюванню цих навчальних компонентів, викладачі мають змогу забезпечити, щоб усі студенти, незалежно від їхніх попередніх знань, могли ефективно розуміти складні граматичні поняття, осмислено практикувати їх і зрештою досягати академічної досконалості в справді гнучкому, адаптивному та студентоорієнтованому навчальному середовищі. |
Leírás: | Редакційна колегія: http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/editirial-team Зміст: http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/issue/view/374 |
URI: | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5138 |
ISSN: | 2786-6300 (Print) |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Ebben a gyűjteményben: | Fodor Katalin Hnatik Katalin Huszti Ilona |
Fájlok a dokumentumban:
Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
---|---|---|---|---|
Huszti_I_Differentiated_English_grammar_instruction_2025.pdf | In Актуальні питання у сучасній науці. (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія Економіка»,Серія «Державне управління», Серія «Техніка»,Серія «Історія та археологія»). 2025. Випуск № 7(37). с. 732-743. | 832.52 kB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
This item is licensed under a Creative Commons License