Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5293
Title: | Light entertainment or serious studying: the benefits of smartphones in foreign language learning |
Other Titles: | Легкі розваги чи серйозне навчання: переваги смартфонів у вивченні іноземних мов |
Authors: | Farkash Diana Farkas Diána Фаркаш Діана Huszti Ilona Густі Ілона |
Keywords: | smartphones;English as a foreign language (EFL);mobileassisted language learning (MALL);interactivity;motivation;learner autonomy;language learning apps;смартфони;вивчення англійської як іноземної (EFL);мобільне навчання мови (MALL);інтерактивність;мотивація;самостійне навчання;додатки для вивчення мови |
Issue Date: | 4-Aug-2025 |
Publisher: | Видавнича група «Наукові перспективи» |
Type: | dc.type.article |
Citation: | In Наука і техніка сьогодні. (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка»). 2025. Випуск 7(48). c. 459-467. |
Series/Report no.: | Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка»;Випуск 7(48) |
Abstract: | Abstract. Nowadays, the pursuit of new language skills has seen a
significant surge, moving beyond the confines of traditional learning
environments. The ubiquitous smartphone has emerged as a formidable and
convenient partner, dissolving the distinctions between casual entertainment and
dedicated study to offer unparalleled advantages for foreign language learners.
While initially perceived as a source of distraction, the smartphone is a
sophisticated educational instrument capable of delivering customized,
captivating, and highly effective language instruction.
Recent academic work underscores the pivotal role mobile devices play in
English as a Foreign Language (EFL) education. They introduce heightened
flexibility, interactivity, and personalized learning, enabling students to access
resources anytime, anywhere, and seamlessly incorporate English practice into
their daily routines. A key advantage of Mobile-Assisted Language Learning
(MALL) is its capacity to enhance social interaction, facilitating real-time
collaboration and peer engagement through various communication platforms,
thereby cultivating a sense of community and boosting involvement. Gamified
elements, such as point systems and progress tracking, encourage continuous
practice, while rich multimedia resources like videos and quizzes make
instructional content more dynamic. This high level of interactivity ensures active
learner participation, shifting from passive information reception to active
knowledge construction.
Although challenges exist, these can be managed with a thoughtfully
constructed instructional framework. When integrated effectively, mobile
technology improves student engagement and educational outcomes,
transforming language instruction into a more dynamic and interactive process.
The true power of smartphones lies in their ability to captivate learners with
enjoyable content, naturally guiding them towards more structured, deliberate
practice. This makes language acquisition more accessible, enjoyable, and
ultimately, more successful than ever before. Резюме. На сьогоднішній день прагнення до оволодіння новими мовними навичками значно зросло, виходячи за рамки традиційного навчального середовища. Повсякденний смартфон став потужним і зручним партнером, що стирає відмінності між невимушеними розвагами та цілеспрямованим навчанням, пропонуючи безпрецедентні переваги для тих, хто вивчає іноземні мови. Хоча спочатку смартфон сприймався як джерело відволікання, він є складним освітнім інструментом, здатним забезпечувати індивідуалізоване, захоплююче та високоефективне викладання мови. У статті підкреслено ключову роль, яку відіграють мобільні пристрої у викладанні англійської як іноземної. Показано, що вони забезпечують підвищену гнучкість, інтерактивність та персоналізоване навчання, дозволяючи студентам отримувати доступ до ресурсів у будь-який час і в будь-якому місці, а також безперешкодно включати практику англійської мови у свій щоденний розклад. Доведено, що однією з ключових переваг мобільного навчання мови (MALL) є його здатність посилювати соціальну взаємодію, сприяючи співпраці в режимі реального часу та залученню однолітків через різні комунікаційні платформи, тим самим виховуючи почуття спільноти та підвищуючи залученість. Виявлено, що ігрові елементи, такі як системи балів та відстеження прогресу, заохочують до безперервної практики, а насичені мультимедійні ресурси, такі як відео та вікторини, роблять навчальний контент динамічнішим. Такий високий рівень інтерактивності забезпечує активну участь учнів, переходячи від пасивного отримання інформації до активного конструювання знань. З’ясовано, що хоча існують певні виклики, їх можна подолати за допомогою продумано побудованої навчальної системи. При ефективній інтеграції мобільні технології покращують залученість студентів та результати навчання, перетворюючи викладання мови на більш динамічний та інтерактивний процес. Справжня сила смартфонів полягає в їхній здатності захоплювати учнів та студентів цікавим контентом, природно направляючи їх до більш структурованої, цілеспрямованої практики. Це робить вивчення мови доступнішим, приємнішим і, зрештою, успішнішим, ніж будь-коли раніше. |
Description: | http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/issue/view/379 |
URI: | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5293 |
ISSN: | 2786-6025 (Online) |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Appears in Collections: | Huszti Ilona |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Z_Farkash_Huszti_2025.pdf | In Наука і техніка сьогодні. (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка»). 2025. Випуск 7(48). c. 459-467. | 422.53 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License