Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5247
Title: English teachers’ effective online vocabulary teaching techniques
Other Titles: Ефективні методи онлайн-викладання словникового запасу викладачів англійської мови
Authors: Barta Klaudia
Huszti Ilona
Борто Клавдія
Густі Ілона
Keywords: online vocabulary teaching;effective methods;English teachers;Transcarpathia;онлайн-викладання словникового запасу;ефективні методи;вчителі англійської мови;Закарпаття
Issue Date: 26-Aug-2025
Publisher: Видавнича група «Наукові перспективи»
Type: dc.type.article
Citation: In «Актуальні питання у сучасній науці» (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія Економіка», Серія «Державне управління», Серія «Техніка», Серія «Історія та археологія»). 2025. Випуск № 8(38). c. 1135-1142.
Series/Report no.: Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія Економіка», Серія «Державне управління», Серія «Техніка», Серія «Історія та археологія»;Випуск № 8(38).
Abstract: Abstract. This study investigates English vocabulary teaching methods in Transcarpathia, Ukraine, within the context of the forced transition to online education following the COVID-19 pandemic and the ongoing war. This sudden and unpreparedfor shift presented significant challenges for both teachers and students. The research aims to understand how teachers in this specific region perceive and utilize traditional and digital methods for vocabulary acquisition, with the ultimate goal of developing a practical guide for effective instruction in a post-pandemic learning environment as a future perspective. A total of 30 English teachers participated in the study by completing a comprehensive 34-question online survey. The questionnaire was designed to collect a mix of demographic data, general teaching practices, and detailed perceptions of specific methods and tools. The participants were predominantly Hungarian-speaking, female teachers with diverse professional backgrounds. The findings revealed a strong preference for in-person, or offline, teaching, which was consistently viewed as superior for maintaining student attention, promoting natural interaction, and fostering deeper, more lasting vocabulary retention. Teachers frequently use guided questions, role-playing, and group work, and overwhelmingly favour contextual learning as a core pedagogical approach. However, the research also highlights the increasingly vital role of technology. While online teaching is generally perceived as less effective for deep learning, teachers highly value digital tools like Quizlet, Kahoot!, and WordWall. They recognize these platforms' ability to boost student motivation, increase interactivity, and provide immediate feedback. The study concludes that the most effective approach to vocabulary instruction is a strategic blend of time-tested traditional methods and thoughtfully integrated digital resources. These findings also underscore a critical need for enhanced professional development to help teachers confidently navigate various online teaching modalities and overcome existing misconceptions about digital pedagogy.
Резюме. Це дослідження вивчає методи викладання англійської лексики на Закарпатті, Україна, в умовах вимушеного переходу на онлайн-освіту після пандемії COVID-19 та в умовах війни, що триває. Цей раптовий і непідготовлений перехід створив значні труднощі як для викладачів, так і для студентів. Дослідження має на меті з'ясувати, як викладачі в цьому регіоні сприймають і використовують традиційні та цифрові методи засвоєння лексики, з кінцевою метою розробки практичного посібника для ефективного викладання в навчальному середовищі в післяпандемічний період як майбутня перспектива. Загалом 30 вчителів англійської мови взяли участь у дослідженні, заповнивши всеосяжну онлайн-анкету з 34 запитань. Анкета була розроблена для збору демографічних даних, інформації про загальні практики викладання, а також детальних думок про конкретні методи та інструменти. Учасниками були переважно жінки-викладачі, які розмовляють угорською мовою, з різним професійним досвідом. Результати виявили перевагу очного, або офлайн- викладання, яке постійно вважалося кращим для утримання уваги студентів, сприяння природній взаємодії та глибшого, більш тривалого засвоєння лексики. Викладачі часто використовують керовані запитання та відповіді, рольові ігри та роботу в групах, а контекстуальне навчання є домінуючим педагогічним підходом. Однак дослідження також підкреслює все більш важливу роль технологій. Хоча онлайн-викладання загалом сприймається як менш ефективне для глибокого навчання, викладачі високо цінують цифрові інструменти, як-от Quizlet, Kahoot! та WordWall. Вони визнають здатність цих платформ підвищувати мотивацію студентів, посилювати інтерактивність та надавати миттєвий зворотний зв'язок. Доказано, що найефективнішим підходом до викладання лексики є стратегічне поєднання перевірених часом традиційних методів і продумано інтегрованих цифрових ресурсів. Ці висновки також підкреслюють нагальну потребу в підвищенні кваліфікації вчителів, щоб допомогти їм впевнено орієнтуватися в різних формах онлайн-викладання та долати існуючі хибні уявлення про цифрову педагогіку.
Description: http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/issue/view/385
URI: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/5247
ISSN: 2786-6300
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Appears in Collections:Huszti Ilona

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Z_Barta_Huszti_2025.pdfIn «Актуальні питання у сучасній науці» (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія Економіка», Серія «Державне управління», Серія «Техніка», Серія «Історія та археологія»). 2025. Випуск № 8(38). c. 1135-1142.241.27 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons