Huszti Ilona Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 62
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Interrelations between reading aloud and reading comprehension from the teachers’ perspectiveГусті Ілона; Huszti Ilona
2021A beregszászi főiskola angol szakának története (1996–2020)Huszti Ilona; Nagy-Kolozsvári Enikő; Густі Ілона; Надь-Коложварі Еніке
2021Prospective English language and culture teachers professional and methodical training at the bachelor and master levels at higher education institution in TranscarpathiaHuszti Ilona; Nagy-Kolozsvári Enikő; Kateryna Lizak; Lizák Katalin; Густі Ілона; Надь-Коложварі Еніке; Лізак Катерина
2021The role of context in creating meaningIlona Lekhner; Huszti Ilona; Лехнер Ілона; Густі Ілона; Lechner Ilona
2020Learning Foreign Languages in Berehove: language school experienceBárány Karolina; Huszti Ilona; Барань Кароліна; Густі Ілона
2014Az ukrán és angol nyelv tanításának összehasonlító elemzése beregszászi magyar iskolákban végzett kutatások alapjánHuszti Ilona; Fábián Márta; Густі Ілона; Фабіян Марта
2020Reading in English by non-native children: types of miscues and the L1 influenceHuszti Ilona; Густі Ілона
2017The role of teachers’ language proficiency in teaching English in the Transcarpathian Hungarian schools in UkraineHuszti Ilona; Густі Ілона
2017The language proficiency of English teachers in Transcarpathian Hungarian schoolsHuszti Ilona; Густі Ілона
2010Nyelvtanítás: módszerek és eljárásokHuszti Ilona; Густі Ілона
2009Non-native children reading in English: types of miscues and the L1 influence revisitedHuszti Ilona; Густі Ілона
2016Angol emelt szintű érettségi vizsga 2016Huszti Ilona; Густі Ілона
2016Relationships between oral reading and reading comprehensionHuszti Ilona; Густі Ілона
2020-05Az ukrajnai idegen nyelvi tantervHuszti Ilona; Густі Ілона
2011Teaching English to young learners through stories: Implementing story-based language teaching methodology in pre-service teacher trainingIlona Lekhner; Baran Ielyzaveta; Fábián Márta; Huszti Ilona; Bárány Erzsébet; Lechner Ilona; Фабіян Марта; Лехнер Ілона; Барань Єлизавета; Густі Ілона
2012Teaching and learning a second language and a foreign languageBaran Ielyzaveta; Ilona Lekhner; Huszti Ilona; Fábián Márta; Bárány Erzsébet; Lechner Ilona; Густі Ілона; Барань Єлизавета; Фабіян Марта; Лехнер Ілона
2020A comparative analysis of foreign language curricula in independent Ukraine (from 1998 to 2020)Huszti Ilona; Густі Ілона
2004Problems trainee teachers encounter during a three-month teaching practice in TranscarpathiaHuszti Ilona; Густі Ілона
2003Why teachers of English in Transcarpathian Hungarian schools apply the oral reading technique at the English lessonsHuszti Ilona; Густі Ілона
2000Teaching reading as a receptive skillHuszti Ilona; Густі Ілона
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 62