Huszti Ilona Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 89
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021A távoktatás tapasztalatai egy kérdőíves felmérés tükrébenHuszti Ilona; Густі Ілона; Fábián Márta; Фабіян Марта; Lechner Ilona; Лехнер Ілона; Ilona Lekhner; Bárány Erzsébet; Барань Єлизавета; Baran Ielyzaveta
2022Особливості викладання мов у період карантину в Закарпатському угорському інституті імені Ференца Ракоці ІІ (результати анкетного опитування й інтерв’ювання)Густі Ілона; Huszti Ilona; Барань Єлизавета; Bárány Erzsébet; Baran Ielyzaveta; Лехнер Ілона; Lechner Ilona; Ilona Lekhner; Фабіян Марта; Fábián Márta
2022Motivierungsstrategien zum Fremdsprachenlernen im Tertiärbereich während der PandemieIlona Lekhner; Lechner Ilona; Лехнер Ілона; Huszti Ilona; Густі Ілона; Baran Ielyzaveta; Bárány Erzsébet; Барань Єлизавета; Fábián Márta; Фабіян Марта
2021Az online oktatás Kárpátalján: tapasztalatok és következményekHuszti Ilona; Густі Ілона; Dudics Lakatos Katalin; Дудич-Лакатош Катерина; Dudych-Lakatosh Kateryna
2022A 2020. évi tavaszi és őszi távoktatás a Rákóczi-főiskolán: tapasztalatok, vélemények, tanulságokBárány Erzsébet; Baran Ielyzaveta; Барань Єлизавета; Fábián Márta; Фабіян Марта; Lechner Ilona; Ilona Lekhner; Лехнер Ілона; Huszti Ilona; Густі Ілона
2016Valóban a két(tan)nyelvű oktatás a legjobb megoldás?Bárány Erzsébet; Барань Єлизавета; Baran Ielyzaveta; Csernicskó István; Черничко Степан; Csernicsko Istvan; Huszti Ilona; Густі Ілона
2021Homework: To do it or not?Huszti Ilona; Густі Ілона
2017Interrelations between reading aloud and reading comprehension from the teachers’ perspectiveГусті Ілона; Huszti Ilona
2021A beregszászi főiskola angol szakának története (1996–2020)Huszti Ilona; Nagy-Kolozsvári Enikő; Густі Ілона; Надь-Коложварі Еніке
2021Prospective English language and culture teachers professional and methodical training at the bachelor and master levels at higher education institution in TranscarpathiaHuszti Ilona; Nagy-Kolozsvári Enikő; Kateryna Lizak; Lizák Katalin; Густі Ілона; Надь-Коложварі Еніке; Лізак Катерина
2021The role of context in creating meaningIlona Lekhner; Huszti Ilona; Лехнер Ілона; Густі Ілона; Lechner Ilona
2020Learning Foreign Languages in Berehove: language school experienceBárány Karolina; Huszti Ilona; Барань Кароліна; Густі Ілона
2014Az ukrán és angol nyelv tanításának összehasonlító elemzése beregszászi magyar iskolákban végzett kutatások alapjánHuszti Ilona; Fábián Márta; Густі Ілона; Фабіян Марта
2020Reading in English by non-native children: types of miscues and the L1 influenceHuszti Ilona; Густі Ілона
2017The role of teachers’ language proficiency in teaching English in the Transcarpathian Hungarian schools in UkraineHuszti Ilona; Густі Ілона
2017The language proficiency of English teachers in Transcarpathian Hungarian schoolsHuszti Ilona; Густі Ілона
2010Nyelvtanítás: módszerek és eljárásokHuszti Ilona; Густі Ілона
2009Non-native children reading in English: types of miscues and the L1 influence revisitedHuszti Ilona; Густі Ілона
2016Angol emelt szintű érettségi vizsga 2016Huszti Ilona; Густі Ілона
2016Relationships between oral reading and reading comprehensionHuszti Ilona; Густі Ілона
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 89