Huszti Ilona Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 97
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Az ukrán és angol nyelv tanításának összehasonlító elemzése beregszászi magyar iskolákban végzett kutatások alapjánHuszti Ilona; Fábián Márta; Густі Ілона; Фабіян Марта
2020Reading in English by non-native children: types of miscues and the L1 influenceHuszti Ilona; Густі Ілона
2017The role of teachers’ language proficiency in teaching English in the Transcarpathian Hungarian schools in UkraineHuszti Ilona; Густі Ілона
2017The language proficiency of English teachers in Transcarpathian Hungarian schoolsHuszti Ilona; Густі Ілона
2010Nyelvtanítás: módszerek és eljárásokHuszti Ilona; Густі Ілона
2009Non-native children reading in English: types of miscues and the L1 influence revisitedHuszti Ilona; Густі Ілона
2016Angol emelt szintű érettségi vizsga 2016Huszti Ilona; Густі Ілона
2016Relationships between oral reading and reading comprehensionHuszti Ilona; Густі Ілона
2020-05Az ukrajnai idegen nyelvi tantervHuszti Ilona; Густі Ілона
2011Teaching English to young learners through stories: Implementing story-based language teaching methodology in pre-service teacher trainingIlona Lekhner; Baran Ielyzaveta; Fábián Márta; Huszti Ilona; Bárány Erzsébet; Lechner Ilona; Фабіян Марта; Лехнер Ілона; Барань Єлизавета; Густі Ілона
2012Teaching and learning a second language and a foreign languageBaran Ielyzaveta; Ilona Lekhner; Huszti Ilona; Fábián Márta; Bárány Erzsébet; Lechner Ilona; Густі Ілона; Барань Єлизавета; Фабіян Марта; Лехнер Ілона
2020A comparative analysis of foreign language curricula in independent Ukraine (from 1998 to 2020)Huszti Ilona; Густі Ілона
2004Problems trainee teachers encounter during a three-month teaching practice in TranscarpathiaHuszti Ilona; Густі Ілона
2003Why teachers of English in Transcarpathian Hungarian schools apply the oral reading technique at the English lessonsHuszti Ilona; Густі Ілона
2000Teaching reading as a receptive skillHuszti Ilona; Густі Ілона
2017Hogyan hat a kárpátaljai magyar iskolák angoltanárainak nyelvtudásszintje a nyelvtanítás folyamatára?Huszti Ilona; Густі Ілона
2010-12Developing receptive skills in two modern languages: some facilitating and hindering factorsBaran Ielyzaveta; Fábián Márta; Huszti Ilona; Bárány Erzsébet; Барань Єлизавета; Фабіян Марта; Густі Ілона
2015Do Mentors and Trainees Agree? Insights Into the Processes of Becoming a TeacherHuszti Ilona; Густі Ілона
2005Az angol nyelv oktatásának helyzete Kárpátalja magyar tannyelvű iskoláibanFábián Márta; Huszti Ilona; Lizák Katalin; Фабіян Марта; Густі Ілона; Лізак Катерина; Kateryna Lizak
2009Beregszászi magyar tannyelvű iskolába járó ötödikesek identitástudata és a nyelvtanulás közötti összefüggésekHuszti Ilona; Густі Ілона
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 97