Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1156
Назва: Організація та аналіз результатів експериментальної перевірки педагогічних умов та структурно-функціональної моделі формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови
Інші назви: Organization and analysis of the results of experimental verification of pedagogical conditions and structural-functional model of formation of future bachelor’s identity in foreign language teaching
Автори: Гнатик Каталін
Katalin Hnatyk
Hnatik Katalin
Ключові слова: experimental verification;pedagogical conditions;structural-functional model;future bachelor’s identity
Дата публікації: 2020
Видавництво: Видавничий дім«Гельветика»
Вид документа: dc.type.researchArticle
Бібліографічний опис: Гнатик Каталін: Організація та аналіз результатів експериментальної перевірки педагогічних умов та структурно-функціональної моделі формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови. In Інноваційна педагогіка. 2020. Випуск 25., Том 2. с. 32-35.
Серія/номер: ;Випуск 25., Том 2.
Короткий огляд (реферат): Резюме. У статті висвітлено особливостіорганізації та проаналізовано результати експериментального дослідження перевірки результативності реалізації педагогічних умов та структурно-функціональної моделі формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови. Резюмовано, що експериментальне дослідження проводилося протягом 2016-2020 років й охоплювалочотириетапи: теоретико-аналітичний, констатувальний, виконавчий (формувальний), результативно-аналітичний. На першому (теоретико-аналітичному) встановлено актуальність проблеми формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови; визначено мету, об’єкт, предмет, завдання дослідження;висвітлено можливості використання освітнього контексту професійної підготовки майбутніх бакалаврів іноземної мови як середовища для формування професійної ідентичності; конкретизовано наукові підходи до проблеми професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови. У процесі проведеної роботи на констатувальному етапі досягнуто таких основних результатів:розроблено авторський діагностичний інструментарій для визначення сформованості професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови;конкретизовано компоненти, критерії, показники, рівні професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови;визначено, теоретично обґрунтовано комплекс педагогічних умов та розроблено структурно-функціональну модельпрофесійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови. Виконавчий (формувальний) етап педагогічного експерименту проводився протягом 2018-2019н.р. зі студентами III курсу спеціальності 6.020303 «Філологія» (англійська). Основною метою проведення такого етапу була реалізація комплексу педагогічних умов і структурно-функціональної моделі формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови. На результативно-оцінювальному етапі педагогічного дослідженняоброблено та проаналізовано отримані статистичні дані, здійснено порівняльний аналіз ефективності традиційної професійної підготовки студентіві запропонованих у дослідженні педагогічних умов формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови.
Abstract. The article highlights the features of the organization and analyzes the results of an experimental study to verify the effectiveness of the implementation of pedagogical conditions and structural and functional model of future bachelors’ professional identity in foreign language teaching. It is summarized that the experimental study was conducted during 2016-2020 and covered four stages: theoretical and analytical, ascertaining, executive (formative), resultative-analytical. The first (theoretical and analytical) establishes the urgency of the problem of forming future bachelors’ professional identity in foreign language teaching; the purpose, object, subject, tasks of research are defined; the possibilities of using the educational context of future bachelors’ professional training as an environment for the formation of professional identity are highlighted; scientific approaches were applied to the problem of future bachelors’ professional identity in foreign language teaching. The following main results were carried out at the ascertaining stage: the author's diagnostic tools for determining the formation of the future bachelors’ professional identity; the components, criteria, indicators, levels are specified, the complex of pedagogical conditions is determined, theoretically substantiated and the structural-functional model of future bachelors’ professional identity is developed. The executive (formative) stage of the pedagogical experiment was conducted during the 2018-2019 academic year. with third-year students majoring in 6.020303 "Philology" (English). The main purpose of this stage was the implementation of a set of pedagogical conditions and structural and functional model of future bachelors’ professional identity in foreign language teaching. At the resultative-evaluation stage of pedagogical research the received statistical data are processed and analyzed, the comparative analysis of efficiency of traditional professional training of students and the pedagogical conditions of formation of future bachelors’ professional identity of a foreign language offered in research are carried out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1156
ISSN: 2663-6085
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Hnatik Katalin

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hnatik_K_Orhanizatsiia_ta_analiz_rezultativ_eksperymentalnoi_perevirky_2020.pdfГнатик Каталін: Організація та аналіз результатів експериментальної перевірки педагогічних умов та структурно-функціональної моделі формування професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови. In Інноваційна педагогіка. 2020. Випуск 25., Том 2. с. 32-35.226.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons