Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1201
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБергхауер-Олас Емйовкеuk
dc.contributor.authorBerghauer-Olasz Emőkehu
dc.date.accessioned2021-08-27T15:36:55Z-
dc.date.available2021-08-27T15:36:55Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationIn «Роль і місце психології та педагогіки у формуванні сучасної особистості»: збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції 15-16 січня 2016 р. Харків, Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2016. с. 82–86.en
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1201-
dc.description.abstractРезюме. Особливість кінетичного малюнку полягає у зображенні особами, які проходять тестування, персонажів у дії (на прохання інструктора). Цей метод допомагає виявити несформульовані, невимовлені й неприйнятні міжособистісні проблеми [Vass – Perger, 2011], але й надає інформацію щодо місця та ролі особи у конкретній спільноті [Luskhanova – Korobejnyikov, 1993] і розкриває багатосторонню динаміку групи [Vass, 2007]. Цей метод може успішно застосовуватися педагогами для відображення мережі можливих зв’язків. Незважаючи на широке застосування соціометричного долідження, його важко використовувати у випадку малих дітей, тому кінетичний шкільний малюнок має значну перевагу над анкетою. Застосування методу кінетичного шкільного малюнку відкриває численні можливості. Малюнок уможливлює відкриття інформацій, про які дитина не розповіла б педагогу навіть після його прямого запитання.uk
dc.language.isouken
dc.publisherСхідноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень»en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectаналіз соціальних зв’язківuk
dc.subjectінноваційний методuk
dc.subjectкінетичний малюнок школиuk
dc.titleІнноваційний метод аналізу соціальних зв’язків – Кінетичний малюнок школиen
dc.typedc.type.otherConferenceAnnouncementen
Appears in Collections:Berghauer-Olasz Emőke

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatsiynyjmetodanalizusocialnihzviazkiv2.pdfIn «Роль і місце психології та педагогіки у формуванні сучасної особистості»: збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції 15-16 січня 2016 р. Харків, Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2016. с. 82–86.799.81 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons