Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1201| Назва: | Інноваційний метод аналізу соціальних зв’язків – кінетичний малюнок школи |
| Автори: | Бергхауер-Олас Емйовке Berghauer-Olasz Emőke |
| Ключові слова: | аналіз соціальних зв’язків;інноваційний метод;кінетичний малюнок школи |
| Дата публікації: | 2016 |
| Видавництво: | Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень» |
| Вид документа: | dc.type.other.conferenceAnnouncement |
| Бібліографічний опис: | In «Роль і місце психології та педагогіки у формуванні сучасної особистості». Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції 15-16 січня 2016 р. Харків, Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2016. с. 82-86. |
| Короткий огляд (реферат): | Резюме. Особливість кінетичного малюнку полягає у зображенні особами, які проходять тестування, персонажів у дії (на прохання інструктора). Цей метод допомагає виявити несформульовані, невимовлені й неприйнятні міжособистісні проблеми [Vass – Perger, 2011], але й надає інформацію щодо місця та ролі особи у конкретній спільноті [Luskhanova – Korobejnyikov, 1993] і розкриває багатосторонню динаміку групи [Vass, 2007]. Цей метод може успішно застосовуватися педагогами для відображення мережі можливих зв’язків. Незважаючи на широке застосування соціометричного долідження, його важко використовувати у випадку малих дітей, тому кінетичний шкільний малюнок має значну перевагу над анкетою. Застосування методу кінетичного шкільного малюнку відкриває численні можливості. Малюнок уможливлює відкриття інформацій, про які дитина не розповіла б педагогу навіть після його прямого запитання. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1201 |
| metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
| Розташовується у зібраннях: | Berghauer-Olasz Emőke |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Berghauer_Olasz_E_Innovatsiinyi_metod_analizu_sotsialnykh_zviazkiv_2016.pdf | In «Роль і місце психології та педагогіки у формуванні сучасної особистості». Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції 15-16 січня 2016 р. Харків, Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2016. с. 82-86. | 799.81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons



