Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1203
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБергхауер-Олас Емйовкеuk
dc.contributor.authorBerghauer-Olasz Emőkehu
dc.date.accessioned2021-08-27T16:11:13Z-
dc.date.available2021-08-27T16:11:13Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationIn Проблеми та перспективи наук в умовах глобалізації. Матеріали IX Всеукраїнської наукової конференції 18–22 листопада 2013 року. Тернопіль, ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. с. 69-72.en
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1203-
dc.description.abstractРезюме. Натуралістичною потребою людини є колективне існування, перебування у суспільстві. Цілком оригінальним є осмислення й іншої мудрості Аристотеля, яка стала епіграфом до його праці, і була опрацьована сучасними дослідниками Н. Айзенбергергом і М. Ліберманом (2006). Навколо спільних інтересів і цінностей виникають спільноти, в яких людина народжується або в які потрапляє випадково. Спільнота, крім того, що задовольняє соціальні потреби індивіда, включає в себе і виконання важливих для суспільства завдань. У зв’язку з цим, одразу ж усвідомлюється важливість безпосереднього оточення. Оскільки людина народжується на світ, володіючи когнітивними здібностями, то навколишню дійсність, безпосереднє оточення вона пізнає насамперед через батьків, а головні функції у цьому процесі пізнання виконують соціальна інтеракція та інтерперсональні відносини.uk
dc.description.abstractAbstract. Human infants are born without any culture. First of all they must be transformed by their parents. The opportunity for social interactions with others is very important for the development of the children. Through social interactions, they begin to establish a sense of “self" and to learn what others expect of them. During their development, they become more and more interested in playing and interacting with others. In this way the children learn appropriate social behaviors, later communication, cognitive, and motor skills.en
dc.language.isouken
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectспілкування між людьмиuk
dc.subjectінтеракційні зв’язкиuk
dc.subjectсоціалізаціяuk
dc.subjectнормиuk
dc.titleРоль та функції суспільних відносин в житті дитини. Вплив суспільних відносинen
dc.title.alternativeThe role and function of social contacts in child’s life. The social effecten
dc.typedc.type.conferenceAbstracten
Appears in Collections:Berghauer-Olasz Emőke

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Berghauer_Olasz_E_Rol_ta_funktsii_suspilnykh_vidnosyn_v_zhytti_dytyny_2013.pdfIn Проблеми та перспективи наук в умовах глобалізації. Матеріали IX Всеукраїнської наукової конференції 18–22 листопада 2013 року. Тернопіль, ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. с. 69-72.318.52 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons