Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1359
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДепчинська Іветтаuk
dc.contributor.authorDepchynska Ivettaen
dc.contributor.authorDepcsinszka Ivetthu
dc.date.accessioned2021-10-25T07:01:09Z-
dc.date.available2021-10-25T07:01:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДепчинська Іветта: Застосування прогресивних ідей минулого в сучасній освітній практиці вивчення іноземних мов. In Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки. Збірник наукових праць. 2021. Випуск 10. с. 149-154.en
dc.identifier.issn2522-1477-
dc.identifier.otherDOI: 10.33251/2522-1477-2021-10-
dc.identifier.otherDOI: 10.33251/2522-1477-2021-10-149-154-
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1359-
dc.description.abstractРезюме. У статті автор розглядає проблему застосування прогресивних ідей минулого в сучасній освітній практиці вивчення іноземних мов. Дане питання розкривається з точки зору використання методу глобалістики у загальноосвітніх закладах та в початковій школі періоду Підкарпатської Русі зокрема. Автор розкриває основні аспекти використання методу глобалістики в школах, описані різними дослідниками-поціновувачами методу глобалістики. Результати дослідження можуть бути упроваджені у практику діяльності сучасної школи та в процесі підготовки студентів-майбутніх учителів іноземних мов до роботи з учнями в умовах полікультурного середовища.uk
dc.description.abstractAbstract. In the article the author considers the problem of application of progressive ideas of the past in modern educational practice of studying foreign languages. This issue is revealed in terms of the use of the method of global studies in secondary schools and in primary school of the period of Pidkarpatska Rus in particular. The author reveals the main aspects of the use of the method of globalisation in schools, described by various researchers who appreciate it. The results of the study can be implemented in the practice of modern school and in the process of preparing students-future teachers of foreign languages ​​to work with students in a multicultural environment.en
dc.language.isouken
dc.publisher«Поліум»en
dc.relation.ispartofseriesСерія: Педагогічні науки;Випуск 10.-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectПідкарпатська Русьuk
dc.subjectіноземні мовиuk
dc.subjectметод глобалістикиuk
dc.subjectполікультурне середовищеuk
dc.subjectпринцип природовідповідностіuk
dc.titleЗастосування прогресивних ідей минулого в сучасній освітній практиці вивчення іноземних мовen
dc.title.alternativeApplication of progressive ideas of the past in modern educational practice of studying foreign languagesen
dc.typedc.type.articleen
Appears in Collections:Depcsinszka Ivett

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Depcsinszka_I_Zastosuvannia_prohresyvnykh_idei_mynuloho_v_suchasnii_osvitnii_2021.pdfДепчинська Іветта: Застосування прогресивних ідей минулого в сучасній освітній практиці вивчення іноземних мов. In Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки. Збірник наукових праць. 2021. Випуск 10. с. 149-154.612.88 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons