Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1398
Cím: Особливості формування продуктивності кукурудзи в умовах достатнього зволоження
Szerző(k): Мокрієнко Володимир
Гудзовата Ольга
Таран Віталій
Приндюк Ярослава
Повлін Ірина
Volodimir Mokrienko
Gudzovata Olga
Taran Vitalij
Yaroslava Pryndiuk
Polin Iren
Pólin Irén
Kulcsszavak: кукурудза;зволоження;гібриди кукурудзи
Kiadás dátuma: 2017
Kiadó: II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola-„RIK-U” Kiadó
Típus: dc.type.collaborative
Hivatkozás: In Limes: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2017. IV. évfolyam. pp. 53-56.
Sorozat neve/Száma.: A II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve;IV. évfolyam
Absztrakt: Резюме. У статті викладено проблеми вирощування гібридів кукурудзи як культури універсального використання в Україні та в Закарпатській області, а також досліджено фактори, завдяки яким можна збільшити врожайність цієї культури. Зроблено висновок про те, що формування передзбиральної густоти стояння суттєво впливає на збільшення врожайності гібридів кукурудзи.
Abstract. The article describes the problems of cultivation of maize hybrids as a culture of universal use in Ukraine and Transcarpathian region, factors that can increase the productivity of this culture. The conclusion was made that the formation of the density of standing, significantly affects the increase in the yield of maize hybrids.
Leírás: https://kmf.uz.ua/wp-content/uploads/2018/02/Limes2018.pdf
https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/bibBRF00005710
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1398
ISBN: 978-617-7404-78-0
ISSN: 2411-4081
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Ebben a gyűjteményben:Limes
Pólin Irén

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Osoblyvosti_formuvannia_produktyvnosti_kukurudzy_2017.pdfIn Limes: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2017. IV. évfolyam. pp. 53-56.1.98 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons