Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/145
Назва: Certain questions awaiting answers in the foreign language classroom
Автори: Kateryna Lizak
Лізак Катерина
Lizák Katalin
Ключові слова: method of teaching;material of instructing;collocations;language teaching classroom;foreign language instruction
Дата публікації: 2013
Видавництво: Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»
Вид документа: dc.type.conferenceAnnouncement
Бібліографічний опис: In Формула компетентності перекладача. Матеріали ІV Міжнародної науково-методичної конференції. 27 березня 2013 р. Київ, НТУУ «КПІ», 2013. с.151-153.
Короткий огляд (реферат): Abstract. The present article is based partly upon the study of relevant academic literature but is mainly the result of teaching practice of English as a foreign language at different levels with a variety of age groups, and aims at sharing certain ideas to consider and discuss while working in a forerign languge classroom. In addition, an attempt will be made to reflect on some aspects of the English language education from a different perspective, namely shifting the emphasis from the method of teaching to the material of instructing, i.e. from how to tech to what to teach.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/145
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Lizák Katalin

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lizak_K_Certain_questions_awaiting_answers_2013.pdfIn Формула компетентності перекладача. Матеріали ІV Міжнародної науково-методичної конференції. 27 березня 2013 р. Київ, НТУУ «КПІ», 2013. с.151-153.3.54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons