Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1675
Title: Стереотипи туристичного маркетингу: аналіз розвитку туризму в Закарпатті
Authors: Щука Галина
Shchuka Halyna
Scsuka Halina
Keywords: Закарпаття;туризм;стереотипи туристичного маркетингу;туристичний маркетинг
Issue Date: 2019
Publisher: ЛДУФК
Type: dc.type.extendedAbstract
Citation: In І. М. Волошин, В. З. Холявка, А. О. Кухтій, В. В. Худоба, В. К. Лабарткава, О. В. Никига (ред. кол.): Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України. Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції (18–19 жовтня 2019 року, м. Львів). Львів, ЛДУФК, 2019. с. 12-14.
Abstract: Резюме. З огляду на унікальне геополітичне розташування Закарпаття, його природно-ресурсний та демографічний потенціал, історико-архітектурну спадщину тощо туризм є найбільш привабливою сферою для інвестицій та розвитку як з боку держави, так і приватного бізнесу.
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1675
ISBN: 978-617-7336-52-4
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Appears in Collections:Scsuka Halina

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shchuka_H_Stereotypy_turystychnoho_marketynhu_analiz_rozvytku_turyzmu_v_Zakarpatti_2019.pdfIn І. М. Волошин, В. З. Холявка, А. О. Кухтій, В. В. Худоба, В. К. Лабарткава, О. В. Никига (ред. кол.): Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України. Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції (18–19 жовтня 2019 року, м. Львів). Львів, ЛДУФК, 2019. с. 12-14.103.76 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons