Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1675
Назва: Стереотипи туристичного маркетингу: аналіз розвитку туризму в Закарпатті
Автори: Щука Галина
Shchuka Halyna
Scsuka Halina
Ключові слова: Закарпаття;туризм;стереотипи туристичного маркетингу;туристичний маркетинг
Дата публікації: 2019
Видавництво: ЛДУФК
Вид документа: dc.type.extendedAbstract
Бібліографічний опис: In І. М. Волошин, В. З. Холявка, А. О. Кухтій, В. В. Худоба, В. К. Лабарткава, О. В. Никига (ред. кол.): Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України. Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції (18–19 жовтня 2019 року, м. Львів). Львів, ЛДУФК, 2019. с. 12-14.
Короткий огляд (реферат): Резюме. З огляду на унікальне геополітичне розташування Закарпаття, його природно-ресурсний та демографічний потенціал, історико-архітектурну спадщину тощо туризм є найбільш привабливою сферою для інвестицій та розвитку як з боку держави, так і приватного бізнесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1675
ISBN: 978-617-7336-52-4
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Scsuka Halina

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shchuka_H_Stereotypy_turystychnoho_marketynhu_analiz_rozvytku_turyzmu_v_Zakarpatti_2019.pdfIn І. М. Волошин, В. З. Холявка, А. О. Кухтій, В. В. Худоба, В. К. Лабарткава, О. В. Никига (ред. кол.): Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України. Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції (18–19 жовтня 2019 року, м. Львів). Львів, ЛДУФК, 2019. с. 12-14.103.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons