Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1711
Назва: A kommunikáció pszichológiai-pedagógiai útvesztői
Інші назви: Monográfia
Автори: Orbán-Lembrik Lídia
Орбан-Лембрик Лідія
Orosz Ildikó
Орос Ільдіко
Oros Ildiko
Ключові слова: kommunikáció;kommunikációs kultúra;kommunikációs képességek;csoportközi interakciók;tömegkommunikáció jellemzői;pszichológiai-pedagógiai aspektus
Дата публікації: 2021
Видавництво: II. RF KMF-„RIK-U” Kft.
Вид документа: dc.type.monograph
Бібліографічний опис: Orbán-Lembrik Lídia–Orosz Ildikó: A kommunikáció pszichológiai-pedagógiai útvesztői. Monográfia. Beregszász-Ungvár, II. RF KMF-„RIK-U” Kft., 2021. 380 p.
Короткий огляд (реферат): Minden emberre jellemző valamilyen mértékben a kommunikációs szükséglet: a szociális kapcsolatok ápolásának igénye, az új benyomások, érzések keresése, a tudásvágy, illetve az, hogy személyes érzéseit és véleményét másokkal megossza. Egyrészről a beszéd a tevékenység szervezésének módja, másrészről a személyes kontaktus által az ember ember iránti „igénye” valósul meg. Az emberi tevékenység minden formája (játék, vezetés, nevelés stb.) általában a beszéd által nyilvánul meg. A párbeszéd saját magunkkal is úgy történik, hogy az ember gondolatban folytatja beszélgetését azzal a partnerrel, akivel nemrég beszélt. A kommunikáció során nemcsak az emberi tevékenységeinkről beszélünk kölcsönösen egymásnak, hanem elképzeléseinkről, gondolatainkról, érzéseinkről is. Jelen monográfia célja, hogy pszichológiai-pedagógiai aspektusban nyújtson átfogó képet többek között a kommunikáció, a kommunikációs kultúra, a kommunikációs képességek, a csoportközi interakciók, valamint a tömegkommunikáció jellemzőiről.
Резюме. Кожній людині тією чи іншою мірою властива потреба у спілкуванні, налагодженні соціальних контактів, тобто потреба у нових враженнях, почуттях, знаннях, потреба поділитися з партнером власними переживаннями й думками. В одному випадку спілкування – це засіб організації діяльності, в іншому – задоволення потреби людини в іншій людині, у живому контакті. Загалом, будь-яка форма людської діяльності (гра, керівництво, виховання тощо) виявляються через спілкування і навпаки. І навіть спілкування із самим собою відбувається таким чином, що людина подумки продовжує розмову з партнером, з яким нещодавно спілкувалась. У процесі спілкування здійснюється не тільки взаємний обмін діяльністю, але й уявленнями, ідеями, почуттями людей.
Опис: https://kmf.uz.ua/wp-content/uploads/2022/06/orban-lembrik-orosz-i_2021-12-13.pdf
https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/bibBRF00009185
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1711
ISBN: 978-617-8046-30-9
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Orbán-Lembrik Lídia
Orosz Ildikó
Tudományos kiadványok

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Orban_Lembrik_L_Orosz_I_A_kommunikacio_pszichologiai_pedagogiai_utvesztoi_2021.pdfOrbán-Lembrik Lídia–Orosz Ildikó: A kommunikáció pszichológiai-pedagógiai útvesztői. Monográfia. Beregszász-Ungvár, II. RF KMF-„RIK-U” Kft., 2021. 380 p.3.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons