Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/1715
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorIlona Lekhneren
dc.contributor.authorLechner Ilonahu
dc.contributor.authorЛехнер Ілонаuk
dc.contributor.authorHuszti Ilonahu
dc.contributor.authorГусті Ілонаuk
dc.contributor.authorBaran Ielyzavetaen
dc.contributor.authorBárány Erzsébethu
dc.contributor.authorБарань Єлизаветаuk
dc.contributor.authorFábián Mártahu
dc.contributor.authorФабіян Мартаuk
dc.date.accessioned2022-08-02T10:49:05Z-
dc.date.available2022-08-02T10:49:05Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationIn Іноземні мови. 2022. №1 (109). с. 29-34.en
dc.identifier.issn1817-8510 (print)-
dc.identifier.issn2616-776X (online)-
dc.identifier.otherDOI: https://doi.org/10.32589/1817-8510.2022.1-
dc.identifier.otherDOI: https://doi.org/10.32589/1817-8510.2022.1.257876-
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/1715-
dc.description.abstractResümee. Das Bildungswesen hat sich seit März 2020 durch die Covid19-Pandemie weltweit gewaltig verändert. Am 12. März 2020 wurde in der Ukraine die erste Phase der Quarantäne verhängt. Infolgedessen wurden unter anderem auch die Bildungsinstitute geschlossen. Die schlagartige Umstellung auf Fernunterricht hat viele LehrerInnen frustriert, sie konnten nur schwer mit der neuen ungewöhlichen Situation zurechtkommen. Die Umstellung vom Präsenz- auf den Fernunterricht hat ebenso das Lehrpersonal des Lehrstuhls für Philologie der Ferenc Rákóczi II. Ungarischen Hochschule von Transkarpatien völlig unerwartet getroffen. Diese Tatsache hat uns dazu motiviert, eine Umfrage darüber durchzuführen, wie der Fernunterricht auf die LehrerInnen und SchülerInnen/StudentInnen gewirkt hatte. Unsere Forschung haben wir anhand von vier Online-Fragebögen im Kreise von vier verschiedenen Zielgruppen in Transkarpatien betrieben. Unter den Informanten waren Schüler (N=63) und Sprachlehrer (N=65) im Sekundarbereich, bzw. Bachelor- und Masterstudenten ((N=95) und Sprachlehrer (N=18) im Tertiärbereich. In dieser Studie wird auf ein wichtiges Teilergebnis unserer umfangreichen Forschung eingegangen. Wir haben nach der Antwort auf die Forschungsfrage gesucht, wie die HochschullehrerInnen ihre StudentInnen zum Fremdsprachenlernen im virtuellen Raum motiviert haben. Alle Befragten haben darin übereingestimmt, dass das Lehrmaterial interessant und unterhaltsam sein soll, damit die StudentInnen ihr Interesse, ihre Motivation nicht verlieren. Um die Antworten der LehrerInnen zu validieren, haben wir auch das einschlägige Teil des Fragebogens für Studenten in die Analyse eingezogen. Aufgrund dessen ist festzustellen, dass die Hochschullehrer die Schwierigkeiten in diesem Bereich überwunden haben, da sich 86 Prozent der befragten Studenten mit den Motivationsstrategien ihrer Lehrer zufrieden waren.de
dc.description.abstractРезюме. З березня 2020 року пандемія Covid-19 в усьому світі призвела до величезних змін в освіті. В Україні 12 березня 2020 року було прийнято розпорядження про введення першого етапу карантину, наслідком чого стало переведення на дистанційну форму навчання усіх навчальних закладів, що викликало чималий ажіотаж серед освітян, адже їм було важко впоратися з новою і незвичною ситуацією. Перехід від аудиторного до дистанційного навчання став повною несподіванкою і для викладачів кафедри філології Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ. Цей факт спонукав до проведення анкетного опитування щодо того, як дистанційне навчання вплинуло на вчителів/ викладачів та учнів/студентів. Дослідження було реалізовано за допомогою чотирьох онлайн-анкет серед 4 різних цільових груп на Закарпатті. Респондентами були 63 учні та 65 учителів загальноосвітніх шкіл, які викладають мови, а також 95 студентів бакалаврату та магістратури та 18 викладачів закладу вищої освіти. У статті частково представлено вагомий результат комплексного дослідження. Головним завданням було знайти відповідь, як викладачі мотивували своїх студентів вивчати мови у віртуальному просторі. Усі респонденти погодилися з тим, що навчальна програма має бути оригінальною та різноманітною, щоб студент не втрачав зацікавленості та вмотивованості. Для з’ясування об’єктивності відповідей викладачів і вчителів було залучено до аналізу відповіді студентів та учнів. Виходячи з отриманих результатів, можемо зробити висновок, що було подолано труднощі в цій ситуації, оскільки 86 відсотків опитаних були задоволені мотиваційними стратегіями викладачів.uk
dc.language.isodeen
dc.publisherВидавничий центр КНЛУen
dc.relation.ispartofseries;№1 (109)-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectCovid-19de
dc.subjectfernunterrichtde
dc.subjecttertiärbereichde
dc.subjectmotivationde
dc.subjectmotivierungsstrategiende
dc.titleMotivierungsstrategien zum Fremdsprachenlernen im Tertiärbereich während der Pandemieen
dc.title.alternativeMotivation strategies in teaching foreign languages in terms of pandemicen
dc.title.alternativeВикористання мотиваційних стратегій у процесі навчання іноземних мов в умовах пандеміїen
dc.typedc.type.researchArticleen
Appears in Collections:Bárány Erzsébet
Fábián Márta
Huszti Ilona
Lechner Ilona

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lechner_I_Motivierungsstrategien_zum_Fremdsprachenlernen_im_Tertiärbereich_2022.pdfIn Іноземні мови. 2022. №1 (109). с. 29-34.434.95 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons