Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2278
Назва: Nyelvi tudat és nyelvhasználat Kárpátalja magyar iskoláiban (szórványban és magyar tömbben)
Інші назви: Мовна свідомість і вживання мов у школах з угорською мовою навчання Закарпаття (у місцях компактного і не компактного проживання угорців)
Language Conscience and Language Use in the Hungarian Language Schools of Sub-Carpathia (in dispersed communities and in Hungarian bloc communities)
Автори: Dudics Lakatos Katalin
Дудич-Лакатош Катерина
Dudych-Lakatosh Kateryna
Ключові слова: Kárpátalja;nyelvhasználat;nyelvváltozat;szórvány
Дата публікації: 2015
Видавництво: II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola-"Grafika" Kiadó
Вид документа: dc.type.researchStudy
Бібліографічний опис: In Acta Academiae Beregsasiensis: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos folyóirata. Filológia, történelem, pedagógia. 2015. XIV. évfolyam. pp. 27-44.
Серія/номер: A II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos folyóirata. Filológia, történelem, pedagógia;XIV. évfolyam
Короткий огляд (реферат): Dolgozatomban kárpátaljai magyar iskoláskorú fiatalok nyelvi tudatát és attitűdjét vizsgálom lakóhelyükkel, környezetükkel összefüggésben. Bebizonyosodott, hogy a szórványban élő tanulók a nyelvekkel, a nyelvváltozatokkal kapcsolatban jóval tudatosabbak és toleránsabbak, mint a többségében magyarok lakta településről származó társaik. A vizsgált csoportok körében a standard ismerete hiányos, bár az additív anyanyelv-oktatási szemlélet eredményei már felfedezhetőek a válaszaikban.
Резюме. У статті розглядається мовна свідомість та ставлення до мовних варіантів серед учнів загальноосвітніх шкіл. Дані свідчать про те, що учні, які проживають не у місцях компактного проживання угорців, більш свідомі щодо вживання мов. Вони набагато толерантніші, ніж їхні ровесники, що проживають в угорськомовному середовищі.
Abstract. In my paper I study the language conscience and attitude of ethnic Hungarian school age youth in Sub-Carpathia in connection with their domicile and environment. It was proven that students living in dispersed communities are more conscious and tolerant with regards to languages, language variants, than other students from Hungarian majority settlements. The common language knowledge of the studied groups, however, is deficient, although the results of the additive mother language education approach can be discovered in their answers.
Опис: https://www.kmf.uz.ua/hun114/letoltes/acta/Acta2015.pdf
https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/bibBRF00000563
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/2278
ISBN: 978-966-2303-15-5
ISSN: 2310-1954
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Acta Academiae Beregsasiensis
Dudics Katalin

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dudics_Lakatos_K_Nyelvi_tudat_es_nyelvhasznalat_Karpatalja_magyar_iskolaiban_2015.pdfIn Acta Academiae Beregsasiensis: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos folyóirata. Filológia, történelem, pedagógia. 2015. XIV. évfolyam. pp. 27-44.522.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons