Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2382| Назва: | Miért nem szeretik a diákok a kémiát? |
| Автори: | Komonyi Éva Комоні Єва Eva Komonyi Létai Béla Лійтой Адальберт |
| Ключові слова: | Kárpátalja;középiskolai kémiaoktatás;kémiaoktatás problémái;kémiaoktatás hatékonysága |
| Дата публікації: | 2011 |
| Видавництво: | PoliPrint Kft. |
| Вид документа: | dc.type.researchStudy |
| Бібліографічний опис: | In Acta Beregsasiensis: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2011. X. évfolyam, 1. kötet. pp. 165-177. |
| Серія/номер: | A II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve;X. évfolyam, 1. kötet |
| Короткий огляд (реферат): | Cikkünkben rövid leírást adunk az ukrajnai középiskolai kémiaoktatás állapotáról, ismertetjük a mai magyar
nyelvű középiskolai kémiaoktatás hatékonyságának jellemzőit
Kárpátalján. Rávilágítunk hiányosságaira és egy felmérés tükrében választ keresünk arra a kérdésre, hogy vajon miért nem
szeretik a diákok a kémiát?
Arra jutottunk, hogy a kémiaoktatás alakulásában fontos szerepük volt a különböző politikai folyamatoknak, amelyek mély
nyomot hagytak nemcsak az oktatás módszertanában, de az
oktatás jellegében is. Ezen keresztül a diákok nemtetszésének
okai főként oktatási módszereinkben és az oktatás eszközeiben
keresendők.
Annak érdekében, hogy megszerettessük diákjainkkal a tantárgyat, szemléletesebbé kell tennünk magyarázatainkat, sokkal több látványos kísérletet kell elvégeznünk órákon, és sok
esetben a számítási példák helyett inkább a környezetből és
hétköznapjainkból vett példákon kell illusztrálnunk egy-egy
anyag tulajdonságát vagy kémiai folyamat lényegét. Резюме. У статті коротко представлено сильні та слабкі сторони хімічної освіти у загальноосвітніх школах в Україні та характерні особливості навчання хімії в сучасній угорськомовній школі Закарпаття. Проведено опитування серед випускників ліцею с. Велика Добронь, результати якого показали прогалини, що є в хімічній освіті Закарпаття, і дали відповідь на запитання: чому учні не люблять урок хімії? Зроблено висновок, що важливими чинниками в розвитку навчання хімії були різні політичні процеси, що глибоко закарбувалося не тільки в методиці викладання, а й у характері освіти. Причиною нелюбові учнів до уроку хімії є особливості методики навчання. Щоб наші учні знову полюбили цей предмет, ми повинні виконувати з ними все більше і більше цікавих лабораторних робіт, та, крім обчислювальних задач, все більше брати приклади із природного середовища для ілюстрації хімічних явищ та властивостей речовин. |
| Опис: | http://www.kmf.uz.ua/hun114/letoltes/acta/acta2011_1.pdf https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/137286 |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2382 |
| ISBN: | 978-966-2595-11-6 |
| metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
| Розташовується у зібраннях: | Acta Academiae Beregsasiensis Komonyi Éva |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Komonyi_Eva_Letai_Bela_Miert_nem_szeretik_a_diakok_a_kemiat_2011.pdf | In Acta Beregsasiensis: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2011. X. évfolyam, 1. kötet. pp. 165-177. | 534.62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons



