Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2512
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХижна Ольгаuk
dc.contributor.authorKhyzhna Olgaen
dc.date.accessioned2023-05-09T07:38:44Z-
dc.date.available2023-05-09T07:38:44Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationIn Acta Beregsasiensis: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2009. VIII. évfolyam, 1. kötet. pp. 131-139.en
dc.identifier.isbn978-966-7966-76-8-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2512-
dc.descriptionhttps://www.kmf.uz.ua/hun114/letoltes/acta/acta2009_1.pdfen
dc.descriptionhttps://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/123857en
dc.description.abstractРезюме. Робота присвячена розгляду тлумачення понять „компетентність”, „компетенція”. Указуються на якості і властивості, якими володіє підготовлений до педагогічної діяльності фахівець. Наголошено на тому, що відповідаючи на виклики третього тисячоліття, художньо-педагогічна підготовка вчителя має сприяти тому, щоб розбити природні, але не завжди усвідомлені функції, пов’язані з формуванням менталітету людини, суспільства, соціуму засобами освіти. Виділено те, що ключові компетентності вчителя початкової школи мають включати поряд із знаннями, вміннями та особистісним досвідом систему пізнавальних і практичних навичок, систему відношень до змісту майбутньої професійної діяльності, емоційно-ціннісні, етичні складові особистісного смислу діяльності та достатній рівень власної професійної мотивації.uk
dc.description.abstractA tanulmány a kompetens és a kompetencia fogalmak értelmezésével foglalkozik. Hangsúlyozza azokat a tulajdonságokat és minőségeket, amelyekkel rendelkeznie kell a pedagógiai munkára felkészült szakembernek. A szerző kitér a harmadik évezred kihívásainak elvárásaira; részletezi a pedagógus által nyújtandó oktatói, művészeti képzés irányultságát: a pedagógusnak különbséget kell tudni tennie a természetes, de nem mindig felismert eszközök között, mégpedig azok között, amelyek az emberi személyiség és társadalom, valamint közösség létrehozását szolgálják az oktatás által. A szerző kiemeli, hogy az elemi osztályokban dolgozó pedagógus kulcsfontosságú készségei közé kell tartoznia az ő egyéni felkészültsége mellett a gyakorlati és a megismerési készségnek is.hu
dc.language.isouken
dc.publisherPoliPrint Kft.en
dc.relation.ispartofseriesA II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve;VIII. évfolyam, 1. kötet-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectкомпетентність вчителя початкової школиuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectкомпетенціяuk
dc.titleКомпетентність учителя початкової школи як важлива умова успішності художньо-педагогічної діяльностіen
dc.typedc.type.articleen
Appears in Collections:Acta Academiae Beregsasiensis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khyzhnn_O_Kompetentnist_uchytelia_pochatkovoi_shkoly_yak_vazhlyva_umova_2009.pdfIn Acta Beregsasiensis: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2009. VIII. évfolyam, 1. kötet. pp. 131-139.379.65 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons