Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2512
Назва: Компетентність учителя початкової школи як важлива умова успішності художньо-педагогічної діяльності
Автори: Хижна Ольга
Khyzhna Olga
Ключові слова: компетентність вчителя початкової школи;компетентність;компетенція
Дата публікації: 2009
Видавництво: PoliPrint Kft.
Вид документа: dc.type.article
Бібліографічний опис: In Acta Beregsasiensis: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2009. VIII. évfolyam, 1. kötet. pp. 131-139.
Серія/номер: A II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve;VIII. évfolyam, 1. kötet
Короткий огляд (реферат): Резюме. Робота присвячена розгляду тлумачення понять „компетентність”, „компетенція”. Указуються на якості і властивості, якими володіє підготовлений до педагогічної діяльності фахівець. Наголошено на тому, що відповідаючи на виклики третього тисячоліття, художньо-педагогічна підготовка вчителя має сприяти тому, щоб розбити природні, але не завжди усвідомлені функції, пов’язані з формуванням менталітету людини, суспільства, соціуму засобами освіти. Виділено те, що ключові компетентності вчителя початкової школи мають включати поряд із знаннями, вміннями та особистісним досвідом систему пізнавальних і практичних навичок, систему відношень до змісту майбутньої професійної діяльності, емоційно-ціннісні, етичні складові особистісного смислу діяльності та достатній рівень власної професійної мотивації.
A tanulmány a kompetens és a kompetencia fogalmak értelmezésével foglalkozik. Hangsúlyozza azokat a tulajdonságokat és minőségeket, amelyekkel rendelkeznie kell a pedagógiai munkára felkészült szakembernek. A szerző kitér a harmadik évezred kihívásainak elvárásaira; részletezi a pedagógus által nyújtandó oktatói, művészeti képzés irányultságát: a pedagógusnak különbséget kell tudni tennie a természetes, de nem mindig felismert eszközök között, mégpedig azok között, amelyek az emberi személyiség és társadalom, valamint közösség létrehozását szolgálják az oktatás által. A szerző kiemeli, hogy az elemi osztályokban dolgozó pedagógus kulcsfontosságú készségei közé kell tartoznia az ő egyéni felkészültsége mellett a gyakorlati és a megismerési készségnek is.
Опис: https://www.kmf.uz.ua/hun114/letoltes/acta/acta2009_1.pdf
https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/123857
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2512
ISBN: 978-966-7966-76-8
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Acta Academiae Beregsasiensis

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khyzhnn_O_Kompetentnist_uchytelia_pochatkovoi_shkoly_yak_vazhlyva_umova_2009.pdfIn Acta Beregsasiensis: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2009. VIII. évfolyam, 1. kötet. pp. 131-139.379.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons