Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2512| Title: | Компетентність учителя початкової школи як важлива умова успішності художньо-педагогічної діяльності |
| Authors: | Хижна Ольга Khyzhna Olga |
| Keywords: | компетентність вчителя початкової школи;компетентність;компетенція |
| Issue Date: | 2009 |
| Publisher: | PoliPrint Kft. |
| Type: | dc.type.article |
| Citation: | In Acta Beregsasiensis: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2009. VIII. évfolyam, 1. kötet. pp. 131-139. |
| Series/Report no.: | A II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve;VIII. évfolyam, 1. kötet |
| Abstract: | Резюме. Робота присвячена розгляду тлумачення понять „компетентність”, „компетенція”. Указуються на якості і властивості, якими володіє підготовлений до педагогічної діяльності фахівець.
Наголошено на тому, що відповідаючи на виклики
третього тисячоліття, художньо-педагогічна підготовка вчителя має сприяти тому, щоб розбити природні, але не завжди усвідомлені функції, пов’язані
з формуванням менталітету людини, суспільства,
соціуму засобами освіти. Виділено те, що ключові
компетентності вчителя початкової школи мають
включати поряд із знаннями, вміннями та особистісним досвідом систему пізнавальних і практичних
навичок, систему відношень до змісту майбутньої
професійної діяльності, емоційно-ціннісні, етичні
складові особистісного смислу діяльності та достатній рівень власної професійної мотивації. A tanulmány a kompetens és a kompetencia fogalmak értelmezésével foglalkozik. Hangsúlyozza azokat a tulajdonságokat és minőségeket, amelyekkel rendelkeznie kell a pedagógiai munkára felkészült szakembernek. A szerző kitér a harmadik évezred kihívásainak elvárásaira; részletezi a pedagógus által nyújtandó oktatói, művészeti képzés irányultságát: a pedagógusnak különbséget kell tudni tennie a természetes, de nem mindig felismert eszközök között, mégpedig azok között, amelyek az emberi személyiség és társadalom, valamint közösség létrehozását szolgálják az oktatás által. A szerző kiemeli, hogy az elemi osztályokban dolgozó pedagógus kulcsfontosságú készségei közé kell tartoznia az ő egyéni felkészültsége mellett a gyakorlati és a megismerési készségnek is. |
| Description: | https://www.kmf.uz.ua/hun114/letoltes/acta/acta2009_1.pdf https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/123857 |
| URI: | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/2512 |
| ISBN: | 978-966-7966-76-8 |
| metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
| Appears in Collections: | Acta Academiae Beregsasiensis |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Khyzhnn_O_Kompetentnist_uchytelia_pochatkovoi_shkoly_yak_vazhlyva_umova_2009.pdf | In Acta Beregsasiensis: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2009. VIII. évfolyam, 1. kötet. pp. 131-139. | 379.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License



