Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/275
Title: Стандарти й вимоги до фахової підготовки і професійного розвитку вчителів іноземних мов у США
Authors: Леврінц Маріанна
Lőrincz Marianna
Levrints Marianna
Keywords: стандарти;вимоги;фахова підготовка;вчитель іноземних мов;компетентність;вища освіта;США
Issue Date: 2019
Publisher: Хуманитарни балкански изследования
Type: Article
Citation: In Хуманитарни балкански изследования. 2019. № 3(5). pp. 31−36.
Series/Report no.: Хуманитарни балкански изследования;№ 3(5), 2019
Abstract: У статті здійснено вивчення проблеми стандартів і вимог до фахової підготовки і професійного розвитку вчителів іноземних мов у США; проаналізовано зміст стандартів, підходи до його формування та імплементації у стандартно орієнтованій системі підготовки вчителів іноземних мов в освітньому просторі США; розкрито бачення й ставлення науково-педагогічної спільноти до проблеми стандартизації педагогічної освіти. Виявлено, що в США запровадження стандартів і вимог до підготовки, ліцензування і сертифікації вчителів виконує функцію важеля системних змін освітньої системи й підвищення її результативності шляхом покращення компетентнісного рівня педагогів. Документи стандартів регламентують вимоги і критерії оцінювання якості педагогічної освіти й діяльності. За своєю структурою, система професійних педагогічних стандартів США включає: стандарти акредитації програм підготовки вчителів, що встановлюють вимоги до компетентнісного рівня випускників педагогічних ЗВО; стандар- ти ліцензування, які регламентують вимоги до компетентнісного рівня початкуючих учителів (зі стажем роботи до трьох років); стандарти сертифікації і визнання досягнень у професійно-педагогічній діяльності. Встановлено, що важливою сучасною тенденцією в розробленні й ухваленні освітніх стандартів у США є безпосередня участь практикуючих педагогів та не є прерогативою владних структур. Імплементація стандартно-базованої освіти сприяє підвищенню освітнього потенціалу країни, про що свідчать емпірично зафіксовані результати досліджень. The paperexamines issues of professional standards underpinning foreign language teacher education and development in the USA; also, the content of standards and approaches to their formulation are elucidated; next, current ef-forts at implementing standards-oriented teacher education are discussed. The vision and stance of the American educational community in standards related debates are explored. It is argued that standards setting endeavors concerning preparation, licensing and certification of teachers in the USA catalyze systematic transformations of teacher education mainstream practices, promoting teaching and learning outcomes through indirect influence on professional competence of pedagogues. Structurally, the system of professional standards is three-componential: standards related to accreditation of teacher prepa-ration programs, reflecting competence requirements for newly graduated teachers; licensing standards targeted at novice teachers (with teaching experience less than three years); certification standards as recognition of outstanding performance and proficiency in teaching. The recent trend evolving in the result of standards elaboration efforts in the country has become the involvement of practicing foreign language teachers in all decisions pertaining to the definition of mission, content and realization of standards-based education. Extent research gives hints that standards oriented teacher education promotes its educational potential, as shown by empirical evidence.
Description: hum-balkan-studies.com › plugins › includes › download
URI: http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/275
ISSN: 2603-4859
Appears in Collections:Lőrincz Marianna

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
sztattya Bolharia_vagott.pdfIn Хуманитарни балкански изследования. 2019. № 3(5). pp. 31−36.674.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.