Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/275
Назва: Стандарти й вимоги до фахової підготовки і професійного розвитку вчителів іноземних мов у США
Інші назви: Standards and requirements of professional education and development of foreign language teachers in the USA
Стандарты и требования к профессиональной подготовке и профессиональному развитию учителя иностранных языков в США
Автори: Леврінц Маріанна
Lőrincz Marianna
Levrints Marianna
Ключові слова: стандарти;вимоги;фахова підготовка;вчитель іноземних мов;компетентність;вища освіта;США
Дата публікації: 2019
Видавництво: «Научен хронограф» ЕООД
Вид документа: dc.type.article
Бібліографічний опис: In Хуманитарни балкански изследвания. 2019. Том 3., № 3(5). с. 31-36.
Серія/номер: Том 3., № 3(5)
Короткий огляд (реферат): Резюме. У статті здійснено вивчення проблеми стандартів і вимог до фахової підготовки і професійного розвитку вчителів іноземних мов у США; проаналізовано зміст стандартів, підходи до його формування та імплементації у стандартно орієнтованій системі підготовки вчителів іноземних мов в освітньому просторі США; розкрито бачення й ставлення науково-педагогічної спільноти до проблеми стандартизації педагогічної освіти. Виявлено, що в США запровадження стандартів і вимог до підготовки, ліцензування і сертифікації вчителів виконує функцію важеля системних змін освітньої системи й підвищення її результативності шляхом покращення компетентнісного рівня педагогів. Документи стандартів регламентують вимоги і критерії оцінювання якості педагогічної освіти й діяльності. За своєю структурою, система професійних педагогічних стандартів США включає: стандарти акредитації програм підготовки вчителів, що встановлюють вимоги до компетентнісного рівня випускників педагогічних ЗВО; стандар- ти ліцензування, які регламентують вимоги до компетентнісного рівня початкуючих учителів (зі стажем роботи до трьох років); стандарти сертифікації і визнання досягнень у професійно-педагогічній діяльності. Встановлено, що важливою сучасною тенденцією в розробленні й ухваленні освітніх стандартів у США є безпосередня участь практикуючих педагогів та не є прерогативою владних структур. Імплементація стандартно-базованої освіти сприяє підвищенню освітнього потенціалу країни, про що свідчать емпірично зафіксовані результати досліджень.
Abstract. The paper examines issues of professional standards underpinning foreign language teacher education and development in the USA; also, the content of standards and approaches to their formulation are elucidated; next, current ef-forts at implementing standards-oriented teacher education are discussed. The vision and stance of the American educational community in standards related debates are explored. It is argued that standards setting endeavors concerning preparation, licensing and certification of teachers in the USA catalyze systematic transformations of teacher education mainstream practices, promoting teaching and learning outcomes through indirect influence on professional competence of pedagogues. Structurally, the system of professional standards is three-componential: standards related to accreditation of teacher prepa-ration programs, reflecting competence requirements for newly graduated teachers; licensing standards targeted at novice teachers (with teaching experience less than three years); certification standards as recognition of outstanding performance and proficiency in teaching. The recent trend evolving in the result of standards elaboration efforts in the country has become the involvement of practicing foreign language teachers in all decisions pertaining to the definition of mission, content and realization of standards-based education. Extent research gives hints that standards oriented teacher education promotes its educational potential, as shown by empirical evidence.
Резюме. В статье осуществлено изучение проблемы стандартов и требований к профессиональной подготовке и профессионального развития учителей иностранных языков в США; проанализировано содержание стандартов, подходы к его формированию и имплементации в стандартно ориентированной системе подготовки учителей ино- странных языков в образовательном пространстве США; раскрыто видение и отношение научно-педагогического сообщества к проблеме стандартизации педагогического образования. Выявлено, что в США внедрение стандартов и требований к подготовке, лицензирование и сертификация учителей выполняет роль рычага системных изменений образовательной системы и повышения ее результативности путем улучшения компетентностного уровня педагогов. Документы стандартов регламентируют требования и критерии оценки качества педагогического образования и деятельности. По своей структуре, система профессиональных педагогических стандартов США включает: стандарты аккредитации программ подготовки учителей, устанавливающих требования к компетентностному уровню выпускников педагогических ЗВО; стандарты лицензирования, которые регламентируют требования к компетентностному уровню начинающих учителей (со стажем работы до трех лет); стандарты сертификации и признания достижений в профессионально-педагогической деятельности. Установлено, что важной современной тенденцией в разработке и принятии образовательных стандартов в США является непосредственное участие практикующих педагогов и не является прерогативой властных структур. Имплементация стандартов основного образования спо- собствует повышению образовательного потенциала страны, о чем свидетельствуют эмпирически зафиксированы результаты исследований.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/275
ISSN: 2603-4859
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Lőrincz Marianna

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levrints_M_Standarty_y_vymohy_do_fakhovoi_pidhotovky_i_profesiinoho_2019.pdfIn Хуманитарни балкански изследвания. 2019. Том 3., № 3(5). с. 31-36.487.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons