Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/281
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛеврінц Маріаннаuk
dc.contributor.authorLőrincz Mariannahu
dc.contributor.authorLevrints Mariannaen
dc.date.accessioned2020-11-04T10:09:23Z-
dc.date.available2020-11-04T10:09:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationIn Духовність особистості: методологія, теорія і практика. Збірник наукових праць. 2019. Випуск 6(93). с. 179-189.en
dc.identifier.issn2707-7292 (Online)-
dc.identifier.otherDOI: https://doi.org/10.33216/2220-6310-2019-93-6-179-189-
dc.identifier.urihttp://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/281-
dc.description.abstractРезюме. У статті здійснено аналіз нормативно-правового компонента системи підготовки вчителів іноземних мов у США та галузі іншомовної освіти. З'ясовано, що освітня політика США формується на найвищому державному рівні, однак функціонування вищої освіти не регламентується конгресом. Вектор освітньої політики визначається федеральним урядом, але управління галуззю належить до компетенції штатів і муніципалітетів. Департамент освіти США виконує формальну роль у здійсненні контролю за системою освіти, тоді як реальними повноваженнями володіють департаменти освіти штатів. Прерогативами освітньої політики США є оптимізація доброякісності освітньої галузі, зростання якості й ефективності професійно-педагогічної діяльності, а також іншомовної комунікативної компетентності широких суспільних верств і т.і. Спираючись на децентралізованість як основний принцип регулювання системи вищої освіти, освітня політика навчальних закладів затверджується уповноваженими органами штатів. Зважаючи на значну автономність американської освітньої галузі у прийнятті важливих рішень щодо управління й організації освітніх процесів, система освіти у кожному штаті є, певною мірою, унікальною, вирізняючись широким діапазоном освітніх закладів, цілей, завдань і змістовими підходами. У США не існує національної мовної політики чи закону, що регулює використання та вивчення іноземних мов, проте деякі її відповідні питання вирішуються в підзаконних актах, проєктах, урядових ініціативах і, перш за все, численних програмах, спрямованих на просування іноземних мов, мовної освіти. Однією з найважливіших завдань американської освітньої політики є підвищення якості освіти, ефективності та якості викладання, а також популяризація освіти з іноземних мов.uk
dc.description.abstractAbstract. The national education policy of the USA is articulated at the state level, however, the sphere of higher education is not regulated or controlled by the Congress and is not reflected in the “United States Code”, with the exception of certain social aspects. Nevertheless, the national educational vector is predetermined by the federal government, which adopts the relevant legislation, the main being the “Higher Education Opportunity Act”. Owing to decentralization as a guiding principle of higher education, its regulation falls within the competence of the states and municipalities. American establishments of higher education are endowed with a varying degree of autonomy, ranging from partially autonomous to completely independent status of the government. The US Department of Education is not empowered to control the education system with the real authority belonging to the State Departments of Education. Meanwhile, the federal government attempts to determine the state of affairs in the education sector by providing financial support. The balance between the state and public sphere of influence on teacher education is achieved due to independent professional organizations. In the USA there is no national language policy or law regulating the use and study of foreign languages, but some of its relevant issues are addressed in by-laws, projects, governmental initiatives, and, above all, by numerous programs aimed at promoting foreign language education. Some of the salient tasks of the American education policy are the enhancement of the quality of education, effectiveness and quality of teaching, as well as the popularization of the foreign language education.en
dc.description.abstractРезюме. В статье проведен анализ нормативно-правового компонента системы подготовки учителей иностранных языков в США и области иноязычного образования. Выяснено, что образовательная политика США формируется на высшем государственном уровне, однако функционирование высшего образования не регламентируется конгрессом. Вектор образовательной политики определяется федеральным правительством, но управление отраслью относится к компетенции штатов и муниципалитетов. Департамент образования США выполняет формальную роль в осуществлении контроля за системой образования, тогда как реальными полномочиями обладают департаменты образования штатов. Прерогативами образовательной политики США является оптимизация доброкачественности образования, повышение качества и эффективности профессионально-педагогической деятельности, а также иноязычной коммуникативной компетентности широких общественных слоев и т.д. Опираясь на децентрализованность как основной принцип регулирования системы высшего образования, образовательная политика учебных заведений утверждается уполномоченными органами штатов. Несмотря на значительную автономность американского образования в принятии важных решений по управлению и организации образовательных процессов, система образования в каждом штате есть в определенной степени уникальной, отличаясь широким диапазоном образовательных учреждений, целей, задач и содержательными подходами. В США не существует национальной языковой политики или закона, регулирующего использование и изучение иностранных языков, однако некоторые ее соответствующие вопросы решаются в подзаконных актах, проектах, правительственных инициативах и, прежде всего, многочисленных программах, направленных на продвижение иностранных языков, языковое образование. Одной из важнейших задач американской образовательной политики является повышение качества образования, эффективности и качества преподавания, а также популяризация образования по иностранным языкам.ru
dc.language.isouken
dc.publisherВидавництво СНУ ім. В. Даляen
dc.relation.ispartofseriesВипуск 6(93)-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectнормативно-правовий компонентuk
dc.subjectсистема педагогічної освітиuk
dc.subjectмовна політикаuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectСШАuk
dc.titleЗаконодавче забезпечення системи підготовки вчителів іноземних мов у СШАen
dc.title.alternativeLegislation of the foreign language teacher education in the USAen
dc.title.alternativeЗаконодательное обеспечение системы подготовки учителей иностранных языков в СШАen
dc.typedc.type.articleen
Appears in Collections:Lőrincz Marianna

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Levrints_M_Zakonodavche_zabezpechennia_systemy_pidhotovky_vchyteliv_2019.pdfIn Духовність особистості: методологія, теорія і практика. Збірник наукових праць. 2019. Випуск 6(93). с. 179-189.472.64 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons