Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/283
Назва: Розвиток методичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов в університетах США
Інші назви: Developing foreign language teaching competence of prospective teachers in the US universities
Развитие методической компетентности будущих учителей иностраных языков в университетах США
Автори: Леврінц Маріанна
Lőrincz Marianna
Levrints Marianna
Ключові слова: методика викладання іноземних мов;навчальна програма;фахова компетентність;учитель-філолог;іншомовна освіта;дидактичні підходи;США
Дата публікації: 2020
Видавництво: «Научен хронограф» ЕООД
Вид документа: dc.type.article
Бібліографічний опис: In Хуманитарни Балкански изследвания. 2020. Том 4., № 1(7). с. 28-32.
Серія/номер: Том 4., № 1(7)
Короткий огляд (реферат): Резюме. У статті досліджено дидактичні підходи до формування методичної компетентності майбутніх учите- лів-філологів у межах курсу методики викладання іноземних мов у США. Дослідження виконувалось із застосуван- ням низки емпіричних й теоретичних методів, основними серед яких є метод тематичного аналізу, контент-аналізу і порівняння. У дослідженні було проаналізовано зміст 25 навчальних програм з методики викладання іноземних мов та методики викладання англійської мови як другої. Тексти документів вивчались у кількох аспектах: мета дисципліни, навчальні методи, прийоми, форми, вимоги, компетентності, на формування яких спрямовується ви- вчення дисципліни. З’ясовано, що означена дисципліна посідає ключові позиції у курикулумах програм підготовки вчителів-філологів, однак її змістове наповнення, дидактичні підходи і обсяги відрізняються. Згідно з результатами контент-аналізу популярними методами викладання означеної дисципліни є опрацювання студентами й обговорення фахової літератури (100 %), розроблення оригінальних навчальних матеріалів, планів уроків, тематичних моду- лів (88 %), застосування інформаційних технологій (84 %), спостереження за процесом навчання іноземної мови, шкільна педагогічна практика (72 %), практика у викладанні, мікровикладання (68 %), написання статей, рецензій на навчальні матеріали (48 %), формулювання особистої філософії викладання (32 %), портфоліо (28 %), ведення рефлексивних журналів (28 %), застосування методу проектів (16 %), відвідування й участь у науково-практичних конференціях (14 %), кейс-метод і дослідження в дії (по 4 %). Важливою тенденцією у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів-філологів є орієнтація на виконання вимог стандартів навчання іноземних мов, а також підготовки й професійного розвитку педагогів. Сучасними підходами, які акцентуються під час вивчення методики викладання, є навчання іноземних мов через зміст навчальних дисциплін і шляхом виконання відповідних завдань. Основним підходом моніторингу навчальної успішності здобувачів педагогічної освіти в ході вивчення методики викладання іноземних мов є оцінювання на основі продуктивності.
Abstract. The present paper exploresdidactic approaches todeveloping teaching competence of prospective language teachers at the foreign language methods course in the USA. In the study anumber of empirical and theoretical research methodswere employed, the main ones being the method of thematic analysis, content analysis and comparison. The study analyzed 25 syllabi of foreign language teaching courseand teaching English as a second language. The research focused around several aspectsof the syllabi: the purpose ofthe discipline, the teaching methods, techniques, forms, requirements, and the resulting competencies. It has been found that the methods course is a fundamental component ofthe curricula of the world languages teacher preparation programs of the American universities, but the course content, didactic approaches,scope, and the number of credit hoursdiffer. Results of the content analysis indicate that the widespread methods of the aforementioned discipline are the analysis and discussion of the required readings(100 %), the development of original teaching materials, lesson plans, thematic modules (88 %), the use of information technologies(84 %), observation of the languageteachingprocess, field experience (72 %), micro teaching (68 %), writing research papers, reviews, assessment of teaching materials (48 %), formulating a personal teaching philosophy (32 %), portfolio (28 %), maintainingreflexive journals (28 %), individual and group project (16 %), attending or participating in academicconferences (14 %), case study and action research (4 % each). An important tendency that transpired in the course of analysis is the discipline’s orientation towards standards implementation including standards of teaching foreign languages and standards of teacher preparation. Finally, performance-based assessment is posited as one of the basic evaluation tools of the methods course.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/283
ISSN: 2603-4859
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Lőrincz Marianna

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levrints_M_Rozvytok_metodychnoi_kompetentnosti_maibutnikh_uchyteliv_2020.pdfIn Хуманитарни Балкански изследвания. 2020. Том 4., № 1(7). с. 28-32.489.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons